Ob najbolj odbitih konceptih in najdražjih športnih lepotcih, ki so stalnica vsakega avtomobilskega salona v Ženevi, je letos nesporno glavna tema elektrifikacija. Vanjo se podaja tudi italijanska Alfa Romeo, ki je razkrila konceptno vozilo kompaktnega križanca tonale. Pri Alfi z zadnjim želijo diverzificirati svoj portfelj in ga v ponudbi uvrstiti pod stelvia. Tudi novinec je ime dobil po prelazu, retro oblika pa obuja spomine na znamkine čudovite avtomobile preteklosti.
V družbo BMW X1 in audija Q3
Enaindvajsetpalčna platišča spominjajo na številčnico starih telefonov in na Alfin športni avto 33 stradale iz šestdesetih let. Sprednji žarometi so sodobna interpretacija tistih na breri in alfi SZ. Tehnične podrobnosti so zavite v tančico skrivnosti. Jasno pa je, da je tonale zamišljen kot priključni hibrid. Pri znamki načrtujejo do konca leta 2022 predstaviti šest priključnih hibridov, in kot kaže, bo tonale le eden izmed njih. Prvi Alfin kompaktni križanec družbo postavlja v središče danes najhitreje rastočega razreda avtomobilov.
Notranjost je prikrojena vozniku, razporeditev kabine pa ponuja dovolj prostora štirim odraslim potnikom. Čeprav ima koncept le štiri sedeže, jih bo imel serijski model najbrž pet. Merilnike prikazuje 12,3-palčni zaslon, sredinski multimedijski zaslon na dotik pa meri 10,25 palca. Manjša zaslona z LED-osvetlitvijo, ki kažeta nastavitev temperature, sta na sredini zračnikov.
Na ceste konec 2020
Koncept uteleša bistvo italijanske umetnosti s pomočjo večnih oblin kiparstva. Sestavlja ga edinstven s čustvi prežet italijanski slog, združen z užitkom v vožnji. Tanki žarometi in sredinsko srce so zasnovani v obliki črtke T. Osrednje, trikotne zračne reže bodo poskrbele za nekaj praskanj po glavi pri nameščanju registrske oznake. Kot pri drugih projektih je Alfa Romeo tudi pri konceptu poskrbela za človeški dotik. Zadnje luči spominjajo na podpis umetnika. Serijska različica bo po zagotovilih Alfe močno podobna konceptu. Na ceste naj bi zapeljala konec leta 2020.