Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Novi mercedes zlate sredine: več avta, manj motorne izbire

Mercedesov GLC je v novi generaciji dimenzijsko zrasel. Motorna ponudba se je krepko skrčila. Mercedes v novem GLC stavi na priključne hibride, izbirali boste lahko kar med tremi različicami.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
02.06.2022 14:45
Čas branja: 4 min

Mercedes je svojo ponudbo športnih terencev najpomembneje razširil že pred dobrim desetletjem. Takrat so svetu predstavili oglatega GLK, ki je v drugi generaciji izgubil svoje ostre linije in dobil novo ime – GLC. Tega smo v zdaj že pretekli generaciji vozili v skoraj vseh izvedenkah. Pohvalil se je lahko z najširšo ponudbo pogonov na trgu. Poganjalo ga je malodane vse.

Pomemben mercedes

Od klasičnega dizla do zmogljivih šestvaljnikov, razgrajaškega bencinskega osemvaljnika, priključnega hibrida in do gorivnih celic. Vozili smo priključnega hibrida, testirali dizelskega, drveli z bobnečim osemvaljnikom ter odkrivali nov svet s pogonom na gorivne celice, ki je bil naprodaj le na izbranih trgih. Do danes je GLC postal eden najbolje, če ne celo najbolje prodajan mercedes globalno. Bolj redki ob besedi mercedes najprej pomislijo na razred GLC, vendar ko se kupci odpravijo v salon, pogosto domov odpeljejo zlato sredino. Tudi v Sloveniji za razredom B in V velja za enega najbolj priljubljenih.

Umirjene spremembe

V Stuttgartu so razkrili novo, tretjo oziroma drugo generacijo mercedesa zlate sredine. Oblikovalci, pod taktirko Roberta Lešnika, so sledili evolucijskemu pristopu. Spremembe so bolj umirjene, proporci podobni. V dolžino so ga povečali za šest centimetrov, medosna razdalja je daljša za centimeter in pol. Daljši je zadnji previs, ki po razlagi Nemcev poveča uporabnost. Prostornina prtljažnika je zrasla za 50 litrov, na 600 litrov. Vsi so opremljeni z električnim odpiranjem prtljažnih vrat. Serijsko je oblečen v opremo avantgard, na karoseriji je več kromiranih dodatkov.

V opremi AMG line je celotna oprava bolj športna, mrežo maske pa krasijo Mercedesove zvezde. Za doplačilo bosta na voljo štirikolesno krmiljenje ter zračno vzmetenje. Zadnje je pri priključnih hibridih zaradi večje mase serijsko. Kabina je prenesena iz razreda C in pred voznika prinaša ogromen zaslon, ki meri 12,3 palca, ter osrednji zaslon na dotik velikosti 11,9 palca. Pri izbiri materialov so bili še bolj pozorni. Zaradi večje medosne razdalje je več prostora namenjenega vozniku in potnikom na zadnji klopi. Za varnost potnikov bo skrbel bogat nabor pasivnih in aktivnih varnostih sistemov.

Le še štirivaljniki

Pod motornim pokrovom se bodo tako kot v razredu C vrteli le še štirivaljniki. Dizelskemu in bencinskemu štirivaljniku bo v podporo elektrika – ali v obliki nove generacije 48-voltnega blagega hibrida ali kot priključni hibrid. Ponudbo trenutno sestavljajo bencinski GLC 200 in 300, priključni hibridi 300e, 400e, 300de ter dizelski 220d.

Vstopna bencinski in dizelski GLC 200 in 220d bosta imela 150 oziroma 145 kilovatov (204 in 197 konjskih moči). Vrh ponudbe je GLC 400e – priključni hibrid z 280 kilovati (381 konjskimi močmi). Baterija ima 31,2 kilovatne ure zmogljivosti. Oba bencinska priključna hibrida po obljubah tovarne ponujata doseg med 104 in 120 kilometri, dizelski pa med 102 in 117 kilometri.

Kakšna bo cena

Vse različice bodo sprva na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Na ceste naj bi prvi primerki zapeljali jeseni. Nemški kolegi napovedujejo, da se bo zaradi bogatejše serijske opreme podražil za štiri do sedem tisočakov. V Sloveniji ocenjujemo, da se bo podražil še bolj. Vstopna različica 200d bo izginila, 220d pa bo imel že v izhodišču štirikolesni pogon. Najcenejši GLC bo po naši oceni dražji za kakšnih osem do deset tisočakov. To pomeni začetno ceno med 55 in 60 tisoč evri.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu
Avto
AvtoUroš Božin Odličnost in tradicija združeni v iznajdljivem družinskem mercedesu

Na testu nas je razvajal karavanski mercedes C, ki bolje kot kadarkoli pokaže, kaj vse zmorejo današnji avtomobili in česa čez nekaj let ne bodo več

FINANCE
Avto
Ključ uspešnega prehoda na elektriko je v prilagodljivosti
Avto
AvtoAnže Jamnik Ključ uspešnega prehoda na elektriko je v prilagodljivosti 6

Mercedes-Benz usklajuje svetovno proizvodno mrežo za proizvodnjo nove modelske palete, s katero se osredotoča na luksuzna električna vozila. Predvidoma do konca tega desetletja bo Mercedes postal povsem električna avtomobilska znamka – povsod, poudarjajo, kjer bodo tržne razmere to dopuščale. Pri tem se osredotočajo na tri kategorije vozil – Top End Luxury, Core Luxury in Entry Luxury (vrhunski, osrednji in vstopni prestiž).

FINANCE
PMM
Električni mercedes razreda E s 654 kilometri dosega je dobil slovensko ceno
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Električni mercedes razreda E s 654 kilometri dosega je dobil slovensko ceno 7

Osnovni EQE 350+ na slovenski trg prihaja z baterijo z izboljšanim toplotnim menedžmentom, porabo le 15,9 kilovatne ure na sto kilometrov in bogatejšo serijsko opremo, zato je nekaj dražji kot v Nemčiji.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.

FINANCE
Avto
V času mizerne prodaje Slovenci planili po najdražjih avtomobilih
Avto
AvtoUroš Božin V času mizerne prodaje Slovenci planili po najdražjih avtomobilih 9

Zaradi težav v proizvodnji je bilo registriranih manj množičnih avtov in vse več električnih ter avtomobilov najvišjega cenovnega razreda.

FINANCE
PMM
AMG električnega mercedesa EQE spreminja v preganjalca tesel in porschejev
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač AMG električnega mercedesa EQE spreminja v preganjalca tesel in porschejev 7

Nemški Mercedes-Benz je elektrifikacijo vzel zelo resno, saj je zgolj lani predstavil pet novih električnih modelov. Ti razmeroma hitro kapljajo na trg, z njimi pa tudi posebne različice, kot sta EQE 43 4Matic in EQE 534Matic+, s katerima Nemci vozijo na zmogljivostni ravni motorjev V8 in V12.

FINANCE
Avto
AMG kot se šika, Mercedes C s tehnologijo iz formule 1
Avto
AvtoAndraž Zupančič AMG kot se šika, Mercedes C s tehnologijo iz formule 1 3

V Affalterbachu ne poznajo šale. Pravzaprav je nikoli niso, kajti to, kar so postavili na kolesa, je vedno znova navduševalo ljubitelje avtomobilov. A top pot so šli še korak dlje. Mogoče celo najdlje doslej. Avtomobil presežkov nosi ime C63 S AMG in ob njem lahko marsikdo ostane brez besed.

FINANCE
Avto
Varno na poti
OGLAS
Avto
AvtoFinance PR Varno na poti (OGLAS)

Dinamičen ritem življenja in poln urnik zahtevata hitro odzivnost in mobilnost.