V tem tednu se je končal salon Auto Shanghai v milijonskem mestu na jugovzhodu Kitajske. Prav zaradi pomanjkanja tovrstnih prireditev v drugih delih sveta je salon razkril več svetovnih novosti, ki so seveda vsaj delno ali pa v celoti elektrificirane. Pregledali smo serijske in še konceptne premiere salona v Šanghaju in v ospredje postavili predvsem tiste s svetovnim dosegom. Torej tiste, ki bodo zapeljale tudi na evropski trg.
Kitajska in Evropa sta si razdelili vodstvo v prodaji električnih avtov. Nemčija pa se je marca tako navdušila nad novo tehniko, da so električni in plug-in avtomobili v prodaji prehiteli dizelske. Preberite si podrobno analizo svetovnega trga električnih avtov in napoved za letos.
Toyoti pa je uspelo prekrmariti skozi največjo težavo avtoindustrije ta hip – pomanjkanje čipov. Kako je japonskemu velikanu to uspelo in od kod so črpali izkušnje za prave poteze v težkih časih, podrobno opisuje Bloombergova.
Nemški izdelovalec svetlobne opreme Hella, ki ima proizvodnjo tudi v Sloveniji, se je znašel pred novo prelomnico. Večinski lastniki podjetja, družina Hueck, namreč razmišljajo o prodaji 60-odstotnega deleža v podjetju. Pregledali smo poslovanje matične družbe in njene slovenske enote ter poškilili še na borzo, kjer je novica sprožila hitre odzive.Iz revije Kamion & Bus
Uroš je analiziral četrtletne rezultate Tesle in med drugim ugotovil, da je ta več zaslužila s prodajo bitcoinov kot z avtomobili.
Ford pa je v prvem četrtletju ustvaril rekordni dobiček prek tri milijarde dolarjev. Napovedi za drugo četrtletje so slabše zaradi zamud pri dobavah polprevodnikov.Iz priloge Trajnostna mobilnost
V imenu ekipe avto.finance.si in priloge Trajnostna mobilnost vam želim prijeten konec tedna.
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si