Električne začetke znamke je spisal leaf, novi pomemben korak pa je električni športni terenec ariya. Tudi v živo privlači z moderno in minimalistično obliko. Zaprta maska z vzorcem, na kateri sveti novi logotip, ozki žarometi in masivno oblikovana pločevina. Zadek krasi med vožnjo osvetljena črta, ki združuje žarometa, nad zadnjo šipo pa se skriva spojler. Površine so karseda gladke in zato tudi količnik upora ugoden (0,297).
Kabina je minimalistična in prostorna. Še posebej prva sedežna vrsta, saj ni sredinskega grebena. Zaradi ravnih tal je veliko prostora v predelu za noge. Vse dogajanje in upravljanje bosta potekala prek 12,3-palčnega osrednjega zaslona na dotik. Za upravljanje bodo dovolj že glasovni ukazi. Po določenih informacijah bodo lahko vprašali pomočnika z besedama hello ali hey Nissan. Armaturna plošča je brez množice stikal. Haptična stikala so vdelana v lesen del armaturne plošče in vidna le, kadar je avto prižgan. Osrednja konzola je premična. Položaj je možno shraniti kot del voznikovega profila, ki omogoča samodejno prilagoditev ob naslednji rabi. Na njeni površini je nova prestavna ročica. Prtljažni prostor v osnovi ponuja 468 litrov, v različici s štirikolesnim pogonom pa 415 litrov.
Ariya je Opremljen z izboljšano različico sistema ProPILOT za pomoč pri vožnji. Vozniku pomaga ostati na voznem pasu, vozi v koloni in po potrebi ustavi, ohranjuje izbrano hitrost ter varnostno razdaljo. Ariya z vseh strani preži na nevarnosti. To spremlja sistem imenovan varnostni ščit, ki združuje nadzor okolice vozila, opozorilo pred nevarnostjo trka spredaj, sistem zaviranja v sili in samodejno zavoro v sili za vzvratno vožnjo.
Na voljo bosta bateriji uporabne zmogljivosti 63 in 87 kilovatnih ur. Dvokolesno gnani različici bosta razvili 160 ali 178 kilovatov moči ter doseg od 360 do 500 kilometrov. Najdlje se bo mogoče med polnjenji zapeljati z različico z večjo baterijo in prednjim pogonom (ariya 2WD 87 kwh). Ariya z manjšo baterijo se bo doma polnila z močjo do 7,4 kilovata, zmogljivejšo baterijo pa z močjo 22 kilovatov. Na hitrih polnilnicah bo največja moč polnjenja 130 kilovatov.
Izvedba z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom e-4ORCE, ki poskrbi za uravnoteženo pogonsko moč na vseh štirih kolesih, bo na voljo v treh jakostnih stopnjah. Od 205 do 290 kilovatov v najhitrejši ariyi performance s pospeškom do sto kilometrov na uro v 5,1 sekunde. Na slovenski trg bo zapeljala v začetku prihodnjega leta, kjer se bo pridružila volkswagnu ID.4 in fordu mustangu mach-E. Cena se bo gibala pri 50 tisočakih.