Citroën je zadnje desetletje v razredu kompaktnih avtov preigraval različne scenarije. Med letoma 2010 in 2018 je ponujal klasičnega C4, sočasno pa še cactusa oziroma pozneje C4 cactusa, zgrajenega na razred manjši osnovi. Ta je leta 2018 tudi zamenjal klasičnega C4.
Prvi vtisi o citroënu C4 leta 2010 na Švedskem in še o nesojenem nasledniku C4 cactusu v članku Prihodnost Citroëna v rokah šaljivca.
Rahla zmeda je sporočala, da klasične kombilimuzine v svetu športnih terencev izgubljajo pomen. A zadnji podatki o deležu avtomobilov te zasnove ostajajo spodbudni. Leta 2018 so si kompaktne kombilimuzine odrezale 18-odstotni delež, lani 16,9-odstotnega, v prvem četrtletju letos pa spet 18-odstotnega. Prodaja je v primerjavi s prvim četrtletjem lani manjša za 25 odstotkov (547 tisoč vozil). A celoten trg se je skrčil še bolj, zato je delež razreda večji kot lani.
Zato se je Citroën vrnil med klasike, sicer z nekaj oblikovnimi elementi športnih terencev, s popolnoma novim avtomobilom C4. Ta pa je oblikovno bolj avantgarden kot kadarkoli prej in celo bolj avantgarden kot cactus.
Kaj dosti o novincu sicer še ni znanega. Tehnično je, denimo, jasno, da bo zasnovan na koncernski osnovi CMP, ki se uporablja za veliko modelov skupine PSA. Denimo peugeota 208 in 2008, opla corso, DS3 crossbacka in druge. Res je, to so za razred manjši avtomobili oziroma v primeru 2008 že prehajajo v C razred. To velja tudi za novi C4.
Pričakovani so motorji, denimo bencinski 1,2-litrski puretech s 74, 96 in morda tudi 114 kilovati ter 1,5-litrski turbodizel blueHDI s 74 in 96 kilovati.
Znano je tudi, da bo novi C4 dobil električno različico Ë-C4 z motorjem moči sto kilovatov, baterijo zmogljivosti 50 kilovatnih ur in dosegom po ciklu WLTP okoli 300 kilometrov med polnjenji.
Citroën razkriva, da je v novega C4 vgradil vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, naprednejše sedeže in kopico praktičnih funkcij. S fotografij je razvidna armaturna plošča z velikima zaslonoma. Pred voznikom so digitalni merilnik, nad sredinsko konzolo pa zaslon na dotik za upravljanje različnih funkcij.