Najpomembnejša novica tega tedna je vsekakor tržna »splavitev« novega renaulta clia. Bili smo v Revozu v Novem mestu, kjer smo si ogledali proizvodnjo clia, novo karosernico in presernico, kamor je šla večina od 90 milijonov investicije, v njej denimo deluje kar 170 robotov. Novi clio ima izjemen pomen za Dolenjsko, saj je poskrbel za ublažitev sicer neizogibnega krčenja proizvodnje, saj je Revoz letos nehal izdelovati clio četrte generacije ter bencinskega smarta.
Naša »tovarnarka« Sabina je na individualnem obisku še globlje zakopala v proizvodnjo clia in drugih modelov Revoza in sklenila, da si novomeška tovarna zasluži finale v letošnjem izboru Tovarna leta. Preberite si reportažo, splača se!
Med finaliste tekmovanja naših izvoznikov – Zmagovalec slovenskega izvoza, pa se je prebil slovenski Impol, ki je postal razvojni dobavitelj prvega reda BMW in Samsunga.
Uroš je v Barceloni preizkusil novo mazdo CX-30 – kompaktni crossover zanimive zasnove in pogona, ki navdušuje še z vročo obliko, vozniško prepričljivostjo in prostornostjo po meri družinskih potreb. Je Mazda s CX-30 zadela magično formulo?
Porsche pa je končno uradno predstavil prelomni model – prvi povsem električni taycan, ki navdušuje z izjemnimi lastnostmi, ki celo presegajo prvotne obljube nemške znamke.
Suzukijev nabriti swift sport me je vrnil v osnovno šolo, ko se je učiteljica po vasi preganjala z njegovim daljnim prednikom – črnim swiftom GTi s 101 konjem pod pokrovom ultralahke karoserije z vsega 835 kilogrami skupne mase. Mu je novi swift dorasel?
Matej pa se je pozabaval z novim BMW 330i z dvolitrskim turbobencinarjem in iskrimi 258 konji. Na koncu ji je stisnil petko, tako šolsko! Preverite, zakaj.
Ena od bolj pričakovanih novosti je nissan juke, ki po devetih letih obuja sprva izjemno uspešen, v zadnjih letih pa rahlo pozabljen mali SUV, ki je oral ledino tega rastočega razreda. Novi juke je večji, prostornejši, sicer nekaj manj igriv, a še vedno poseben.
Albina je preverila, zakaj je julija prodaja električnih avtomobilov v svetu prvič upadla. In to za kar 14 odstotkov. Kot za veliko avtomobilskih premikov v zadnjem desetletju ali dveh je tudi za tega kriva Kitajska.
S Kitajsko je vse tesneje povezan tudi šef Tesle Elon Musk. Preverite, kako si je v deželi vzhajajočega sonca izbojeval prav posebne davčne olajšave.
Bugatti podira rekorde. Tokrat oziroma znova – hitrostne. Pomislite, 490,47 kilometra na uro drvi nekoliko dodelani chiron!
Najmlajša avtomobilska znamka Cupra pa navdušuje z drugim konceptom tavascan, ki prelestne obline kupejevskega SUV združuje z dvema krepkima elektromotorjema.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.