Nissan je predstavil dolgo pričakovanega novinca – juka. Mali SUV druge generacije ima težko nalogo, saj zamenjuje predhodnika, ki je ustanovil razred majhnih in igrivih SUV. Novi juke je resnejši, malo manj igriv, a še vedno poseben in precej bolj prostoren in pameten. Novinec vozi v drugače čase kot leta 2010, ko je prvi juke pravzaprav odkrival razred malih SUV, v letu 2019 pa je ta že poln in zrel, predvsem pa ima kar 15-odstotno letno rast prodaje.
Novi juke je precej večji od prvega, v dolžino je zrasel za 8,5 centimetra, na 4,21 metra, v širino za kar 17 centimetrov, zdaj je širok krepkih 1,8 metra. Z višino 1,59 metra pa se je za tri centimetre približal tlom.
Nissan želi z novim jukom odpraviti največje zamere odštekanega predhodnika, to pa je predvsem skromna prostornost potniške kabine in prtljažnika. Novi juke glede na zunanje mere obljublja precej več prostora v kabini, prtljažnik pa je zrasel za skoraj 70 litrov, na 422 litrov, in je zdaj eden največjih v razredu.
Oblikovno se je juke umiril, kar je glede na zrelost trga v tem razredu pričakovano. Kljub temu je ohranil nekaj norčavosti, denimo na prednjem delu z ozkimi LED-lučmi, ki se zajedajo v blatnike, in velikimi LED-lučmi v odbijačih, ki oblikovno spominjajo na prvega juka.
Novi juke je tudi v kabini bolj umirjen, predvsem pa precej imenitnejši kot prej. Na vrhu sredinske konzole je nameščen osempalčni zaslon na dotik z multimedijskim sistemom, povezljivim z Apple CarPlay in Android Auto. Pri Nissanu ob tem obljubljajo visoko stopnjo povezljivosti in aktivne varnosti, ki ju bo zagotavljal sklop sistemov z imenom Pro pilot.
Pod motornim pokrovom bo sprva le litrski trivaljni turbo s 85 kilovati (115 konjskimi močmi), povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali sedemstopenjsko avtomatiko. Dizelskega motorja ne bo, morda bo pozneje na voljo bencinski priključni hibrid iz renaulta capturja.
Še cene: slovenskih še ni, so pa znane cene juka v Angliji. Osnovni bo stal 19 tisočakov, najbolje opremljen pa okoli 27 tisočakov.