Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Audi Q3: postaven, velikodušen in zelo samozavesten

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
Gašper Miš dodaj
 
Čas branja: 6 min
27.01.2019  19:20
Za audi Q3 boste pri slovenskih trgovcih odšteli najmanj 35 tisočakov, še bolje pa 37 tisoč s skoraj obveznim paketom trend. Najcenejši dizel stane 38, quattro pa 39 tisočakov.
Audi Q3: postaven, velikodušen in zelo samozavesten

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
Gašper Miš dodaj

Pred nekaj dnevi je na slovenski trg zapeljal novi audi Q3 – športni terenec kompaktnega razreda, ki se je v novi generaciji pošteno oddaljil od bolj skromnega nastopa predhodnika. Novi Q3 je precej večji, prostornejši, tudi opazno dražji, a mu vrednost višajo bogata vsebina in nekateri ugodni paketi dodatne opreme.

Poročilo iz prve predstavitve audija Q3 v italijanskih Dolomitih.

Audi Q3 se je v drugi generaciji močno oddaljil od predhodnika. Ta je sicer pustil močan pečat na trgu, od leta 2011 je prepričal 800 tisoč kupcev (v Sloveniji okoli 2.300) in se takoj uvrstil med najuspešnejše Audijeve modele.

V zadnjih osmih letih se je veliko spremenilo, končala se je gospodarska kriza, Audi pa je medtem predstavil še manjši Q – 4,19 metra dolg Q2. Zato je novi Q3 precej drugačen od predhodnika, družbene razmere so snovalcem dovolile nekaj več svobode pri oblikovanju, zato so mu nemudoma namenili agresivnejše in bolj nastopaške karoserijske poteze. Med njimi najbolj izstopajo napihnjeni boki in osemkotna prednja maska.

Prihod Q2 in podobni trendi pri tekmecih so snovalcem narekovali bohotenje karoserijskih mer in posledično prostornine potniške kabine. Tudi tu je bil Audi konkreten, novega Q3 je podaljšal za deset centimetrov, na 4,485 metra, in razširil za dva centimetra. Vtis ozkega in optično (pre)visokega predhodnika pa še popravil z nižanjem strehe na 1,58 metra.

Precej večji in prostornejši

Omenjene mere so opazno izboljšale prostornost potniške kabine, spredaj in zadaj. Predvsem pa v prtljažniku, ki je pridobil kar 70 litrov prostornine in s 530 osnovnimi litri skoraj dosegel večjega Q5 (550 litrov). Ob tem so snovalci Q3 vtkali še, v tem razredu, redko prilagodljivost, ki jo omogoča 15-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi. Ta lahko osnovni prtljažnik dodatno poveča na 675 litrov. Ob podrti zadnji klopi pa boste v novi Q3 stlačili do 1.525 litrov prtljage.

Nova je še zasnova armaturne plošče, ta ima vselej digitalne merilnike diagonale 10,2 palca (za doplačilo dobite tudi 12,3-palčni virtualni kokpit). Pod sredinskim zaslonom na dotik (ta lahko meri do 10,1 palca) pa so v nasprotju z audiji A6, A7 in A8 še vedno klasična stikala za uravnavanje klimatske naprave in vklop gretja sedežev.

Za najmočnejši Q3 45 TFSI quattro bodo slovenski kupci odšteli najmanj 44 tisočakov. Z nekaj skoraj nujne dodatne opreme pa zlahka prek 50 tisočakov.

Osnovni Q3 za 35 tisoč evrov

Cene se sicer začnejo nižje, pri 34.940 evrih za osnovni bencinski Q3 35 TFSI s 110 kilovati (1,5-litrski turbo štirivaljnik), prednjim pogonom in ročnim menjalnikom. To je približno pet tisočakov več, kot je v začetku stal prvi Q3, a tudi vsebina novega se je opazno izboljšala. Osnovni Q3 je danes precej bolje opremljen, med drugim z LED-žarometi, sistemom za vožnjo znotraj voznega pasu, digitalnimi merilniki, 17-palčnimi aluminijastimi kolesi in še čim.

Za dizel najmanj 39, za quattro pa 39 tisočakov

Za najcenejši dizelski Q3 35 TDI, dvolitrski štirivaljnik s 110 kilovati, boste odšteli 38 tisočakov in za to ceno dobili še sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama S-tronic. Enak stroj s quattro pogonon, a le ročnim menjalnikom, stane tisočaka več.

Kombinacija quattra in S-tronica pri bencinarju 40 TFSI (dvolitrski turbo, 140 kilovatov) stane najmanj 41.120 evrov, pri enako velikem in zmogljivem turbodizlu pa 470 evrov več.

Skoraj nujen paket, če želite imeti radio

Še beseda o dodatni opremi. Paket trend za 2.210 evrov (znižan s 4.420 evrov) je kar nujen, saj vključuje skoraj nepogrešljivi radio in še nekaj bolj ali manj nujnih dodatkov. Denimo speljevalno asistenco, naslon za roke spredaj, dvopodročno klimo, tempomat, parkirne senzorje in ogrevane sedeže.

Šminka in večja kolesa za 800 evrov

Paket opreme advanced za 800 evrov ponuja nekaj šminke – črno prednjo masko, kontrastne barve obrob blatnikov in odbijačev, mat barvo prednjega in zadnjega difuzorja v odbijaču, jekleno zaščito spodnjega roba prtljažnika, nekaj dodatkov iz aluminija in še 18-palčna aluminijasta kolesa.

Doplačilo za paket S-line s športnim podvozjem in še več estetskimi dodatki stane 2.050 evrov. Notranji paket S-line s športnimi sedeži, večfunkcijskim volanom, dodatki z videzom klasičnega ali krtačenega aluminija ... pa še 1.830 evrov. Vrh pomenita paketa edition one v sivi ali oranžni barvi, s kopico dodatki (med njimi matričnimi LED-žarometi) in enotno ceno 8.580 evrov.

Foto: Gašper Miš


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti (Prva vožnja) audi e-tron: kar je začela Tesla, je Audi dodelal skoraj do popolnosti 35

Audijev električni SUV e-tron marca prihodnje leto prihaja tudi na naš trg za ceno okoli 85 tisoč evrov.

AVTO
Novosti
Novosti Nova škoda scala: kaj sploh še ostane golfu? 36

Analiza: kje vse nova škoda scala prehiteva bratranca golfa in seveda, kje golf novinki iz koncerna ne pusti blizu

AVTO
Novice
Novice Po GM še Audi: 14 milijard evrov v elektromobilnost in avtonomna vozila 8

Do leta 2025 bo v Audijevi ponudbi približno 20 elektrificiranih modelov, polovica jih bo povsem električna. Stavijo še na...

AVTO
Novice
Novice Slovo supermenedžerja, dvoboj bencin – dizel in dama v moškem svetu

Konec vladavine Carlosa Ghosna ne razkriva le njegovih napak, ampak prikliče tudi spomine na izjemne dosežke supermenedžerja, ki je...

FINANCE
Nemčija je za las ušla recesiji. Kdo je poskrbel za to in kako naprej 73

Nemško gospodarstvo v zadnjem lanskem četrtletju ni zaznalo rasti, ker ni zaznalo niti upada, temveč stagnacijo, pa se je za las...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo 9

Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija

FINANCE
Francoske Butale: pred protestnike zaradi revščine s plačo 15 tisoč evrov na mesec 95

Macronovo predsedovanje in njegove poteze niti »v Sloveniji ne bi bili mogoči«.

OK & EN
Novice
Novice (krajše) Kako neživljenjski so predpisi o upepeljevanju delov človeškega telesa 2

Oktobra smo poročali o nesmiselnih predpisih za ravnanje z odpadki človeškega izvora. Dele teles morajo bolnice voziti v tuje...