Avto

Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.09.2018 02:45
Čas branja: 6 min

Ljubitelji smučanja gotovo poznajo Val Gardeno, Alta Badio in Arabbo, pohodniki Tre Cime in Cinque Torri, kolesarji in ljubitelji bencinskih hlapov pa visokogorske prelaze Pordoi, Falzarego, Sella…, ki se kot kača vijejo med tri tisoč metrov in več visokimi vrhovi Dolomitov. Prava idila za preizkus novega Audija Q3, sploh ker se precej večji, bolj vpadljiv ter živahno obarvan v mondenih središčih Južne Tirolske zdaj počuti kot doma.

Adijo, konservativnost, pozdravljena, drznost

Že ob prvem stiku na letališču v Bolzanu je bilo hitro jasno, da ne gre le za novo generacijo sicer popularnega modela, ampak za skorajda revolucijo, ki Audiju Q3 daje veliko večjo vlogo - postati najbolje prodajan model znamke.

Še pred premiero mu je na tej dokaj zahtevni poti delno pomagal prihod modela Q2, ki je prevzel vlogo najmanjšega v paleti Audijevih športnih terencev, drugo pa so prispevali oblikovalci in inženirji, ki so si za zgled vzeli večje brate, vključno z atraktivnim Q8.

Pri Audiju so prav v njem dobili navdih za ostre in mišičasto nabrekle linije, s katerimi se je poslovil od konservativnosti in z drzno podobo odprl lov na poglede. Od spredaj je prav markanten, saj ima veliko odprtino za zrak z osmerokotno masko (tudi v črni barvi) in navpičnimi režami, odličen vtis pa dopolnijo elegantno ozki LED-žarometi, ki so za doplačilo lahko tudi matrični.

Če k temu dodamo še živahne barve, do 20-palčna platišča ter razne pakete opreme, ki poudarijo ali terensko ali športno postavo je jasno, da bo Q3 na čustva potencialnih kupicev konkretno pihal že z zunanjo podobo.

Znotraj precej večji in imenitno ukrojen

A všečna podoba je le kamenček v mozaiku novosti, s katerimi prepričuje novi Q3. Aktivni posamezniki in družine se bodo gotovo razveselili podatka, da je športni terenec v primerjavi s predhodnikom večji v skoraj vseh dimenzijah.

V dolžino je pridobil skoraj deset centimetrov ter meri 448,5 centimetra, slaba dva centimetra je pridobil v ramenih (185,6 cm) in malce izgubil v višino (158,5 cm). Ob večjih merah so za osem centimetrov podaljšali tudi medosno razdaljo, kar potnikom prinaša več prostora v predelu komolcev, nog in glave ter v prtljažniku.

Počutje v praksi je odlično, uporabljeni materiali imenitni, kakovost izdelave pričakovano vrhunska. Prestižno noto vozila lahko ob usnju in kotrastnih šivih na (športnih) sedežih ter volanu imenitno dopolni alkantara na armaturni plošči.

Pred voznikom so serijski 12,3-palčni digitalni merilniki z osmerokotno obrobo in s tremi načini prikaza, osrednji multimedijski sistem pa ponuja 8,8- ali 10,1-palčni zaslon na dotik.

Uporabnost novega Q3 dviguje še zadnja sedežna klop (deljiva 40:20:40), ki jo je mogoče vzdolžno premikati v razponu 150 milimetrov, glede na njen položaj pa prostornina prtljažnika znaša od 530 do 675 litrov oziroma do 1.525 litrov s podrtim naslonom.

Navduši tudi za volanom

Kdor do tod še ni povsem prepričan, ali je novi Q3 pravi zanj, se bo najbrž lažje odločil, ko ga bo zapeljal po kakšni ovinkasti cesti, lažjem brezpotju (tudi opcijska asistenca za nadzorovan spust) ali v težjih vremenskih razmerah.

Od novembra, ko s ceno 33.500 najprej zapelje na nemški trg, bo Q3 na voljo s štirimi motorji, tremi bencinskimi in enim dizelskim, v kombinaciji s pogonom spredaj ali štirikolesnim quattro. Razpon moči sega od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM), ob 6-stopenjskem ročnem menjaniku pa se pri Audiju zanašajo tudi na 7-stopenjski S-tronic.

Prav ta se je v kombinaciji z najmočnejšim turbobencincem odlično izkazal na dolomitskih prelazih, kjer ne manjka priložnosti za hitro nizanje ovinkov. Štirikolesni gnani Q3 je ponudil precej nevtralno lego, tudi nagibal se ni kaj dosti, preiskus voznih lastnosti pa opravil z odliko.

Oporo pri tem mu poleg lahke gradnje, odlično nastavljenega podvozja in natančnega krmilnega sistema nudi sistem Audi drive select, ki pa ne omogoča le športne vožnje, ampak s šestimi voznimi profili in mnogimi elektronskimi sistemi ponudi tudi več udobja od predhodnika.

Kdor bo izbral šibkejšo različico z ročnim menjalnikom in prednjim pogonom, tudi ne bo storil napak, saj bo cenil udobje, digitalnost in razkošje, ki ga v svet prestižnih kompaktnih športnih terencev prinaša novi Q3.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti

Po konceptih skysphere in grandsphere je Audi predstavil še študijo urbansphere, ki je, kakor pove že ime, namenjen predvsem uporabi v urbanem okolju velikih (kitajskih) mest.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
Avto
Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo
Avto
AvtoUroš Božin Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo

Na slovenske ceste je prispel najmanjši Audijev predstavnik družine Q: majhen, mladosten in precej bolj dostopen kot večji bratje.