Avto

Audi Q3: postaven, velikodušen in zelo samozavesten

Za audi Q3 boste pri slovenskih trgovcih odšteli najmanj 35 tisočakov, še bolje pa 37 tisoč s skoraj obveznim paketom trend. Najcenejši dizel stane 38, quattro pa 39 tisočakov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.01.2019 19:20
Čas branja: 6 min

Pred nekaj dnevi je na slovenski trg zapeljal novi audi Q3 – športni terenec kompaktnega razreda, ki se je v novi generaciji pošteno oddaljil od bolj skromnega nastopa predhodnika. Novi Q3 je precej večji, prostornejši, tudi opazno dražji, a mu vrednost višajo bogata vsebina in nekateri ugodni paketi dodatne opreme.

Poročilo iz prve predstavitve audija Q3 v italijanskih Dolomitih.

Audi Q3 se je v drugi generaciji močno oddaljil od predhodnika. Ta je sicer pustil močan pečat na trgu, od leta 2011 je prepričal 800 tisoč kupcev (v Sloveniji okoli 2.300) in se takoj uvrstil med najuspešnejše Audijeve modele.

V zadnjih osmih letih se je veliko spremenilo, končala se je gospodarska kriza, Audi pa je medtem predstavil še manjši Q – 4,19 metra dolg Q2. Zato je novi Q3 precej drugačen od predhodnika, družbene razmere so snovalcem dovolile nekaj več svobode pri oblikovanju, zato so mu nemudoma namenili agresivnejše in bolj nastopaške karoserijske poteze. Med njimi najbolj izstopajo napihnjeni boki in osemkotna prednja maska.

Prihod Q2 in podobni trendi pri tekmecih so snovalcem narekovali bohotenje karoserijskih mer in posledično prostornine potniške kabine. Tudi tu je bil Audi konkreten, novega Q3 je podaljšal za deset centimetrov, na 4,485 metra, in razširil za dva centimetra. Vtis ozkega in optično (pre)visokega predhodnika pa še popravil z nižanjem strehe na 1,58 metra.

Precej večji in prostornejši

Omenjene mere so opazno izboljšale prostornost potniške kabine, spredaj in zadaj. Predvsem pa v prtljažniku, ki je pridobil kar 70 litrov prostornine in s 530 osnovnimi litri skoraj dosegel večjega Q5 (550 litrov). Ob tem so snovalci Q3 vtkali še, v tem razredu, redko prilagodljivost, ki jo omogoča 15-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi. Ta lahko osnovni prtljažnik dodatno poveča na 675 litrov. Ob podrti zadnji klopi pa boste v novi Q3 stlačili do 1.525 litrov prtljage.

Nova je še zasnova armaturne plošče, ta ima vselej digitalne merilnike diagonale 10,2 palca (za doplačilo dobite tudi 12,3-palčni virtualni kokpit). Pod sredinskim zaslonom na dotik (ta lahko meri do 10,1 palca) pa so v nasprotju z audiji A6, A7 in A8 še vedno klasična stikala za uravnavanje klimatske naprave in vklop gretja sedežev.

Za najmočnejši Q3 45 TFSI quattro bodo slovenski kupci odšteli najmanj 44 tisočakov. Z nekaj skoraj nujne dodatne opreme pa zlahka prek 50 tisočakov.

Osnovni Q3 za 35 tisoč evrov

Cene se sicer začnejo nižje, pri 34.940 evrih za osnovni bencinski Q3 35 TFSI s 110 kilovati (1,5-litrski turbo štirivaljnik), prednjim pogonom in ročnim menjalnikom. To je približno pet tisočakov več, kot je v začetku stal prvi Q3, a tudi vsebina novega se je opazno izboljšala. Osnovni Q3 je danes precej bolje opremljen, med drugim z LED-žarometi, sistemom za vožnjo znotraj voznega pasu, digitalnimi merilniki, 17-palčnimi aluminijastimi kolesi in še čim.

Za dizel najmanj 39, za quattro pa 39 tisočakov

Za najcenejši dizelski Q3 35 TDI, dvolitrski štirivaljnik s 110 kilovati, boste odšteli 38 tisočakov in za to ceno dobili še sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama S-tronic. Enak stroj s quattro pogonon, a le ročnim menjalnikom, stane tisočaka več.

Kombinacija quattra in S-tronica pri bencinarju 40 TFSI (dvolitrski turbo, 140 kilovatov) stane najmanj 41.120 evrov, pri enako velikem in zmogljivem turbodizlu pa 470 evrov več.

Skoraj nujen paket, če želite imeti radio

Še beseda o dodatni opremi. Paket trend za 2.210 evrov (znižan s 4.420 evrov) je kar nujen, saj vključuje skoraj nepogrešljivi radio in še nekaj bolj ali manj nujnih dodatkov. Denimo speljevalno asistenco, naslon za roke spredaj, dvopodročno klimo, tempomat, parkirne senzorje in ogrevane sedeže.

Šminka in večja kolesa za 800 evrov

Paket opreme advanced za 800 evrov ponuja nekaj šminke – črno prednjo masko, kontrastne barve obrob blatnikov in odbijačev, mat barvo prednjega in zadnjega difuzorja v odbijaču, jekleno zaščito spodnjega roba prtljažnika, nekaj dodatkov iz aluminija in še 18-palčna aluminijasta kolesa.

Doplačilo za paket S-line s športnim podvozjem in še več estetskimi dodatki stane 2.050 evrov. Notranji paket S-line s športnimi sedeži, večfunkcijskim volanom, dodatki z videzom klasičnega ali krtačenega aluminija ... pa še 1.830 evrov. Vrh pomenita paketa edition one v sivi ali oranžni barvi, s kopico dodatki (med njimi matričnimi LED-žarometi) in enotno ceno 8.580 evrov.

Foto: Gašper Miš

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

Slovenija
Makularne distrofije
Medicina danes
SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju

FINANCE
Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti
Finance
Pia Bedene Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti 1

Zmanjšali so se izdatki gospodinjstev za osebne, razvedrilne in športne storitve, še naprej se povečuje varčevanje

Moje finance
Razno
Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!
Moje finance
RaznoKsenija Sedej Finančni koledar 2021: V novo leto pripravljeni na finančne izzive!

Ker verjamemo, da je načrtovanje pomembno opravilo osebnih financ, smo vam za začetek novega leta pripravili finančni koledar. Na enem mestu smo za vas zbrali vse pomembne finančne datume in dogodke od januarja do decembra 2021. Veste, kdaj morate oddati vlogo za vzdrževane družinske člane, kdaj oddati napoved kapitalskih dobičkov? Naj se na koledarju ne nabira prah, pogledujte nanj vse leto.