Kitajska je bila zadnjih nekaj let tudi poligon za domače nizkocenovne proizvajalce električnih avtov. Nekateri med njimi so se razvili v tehnološko bolj napredne, celo prestižne, zdaj pa se že odpravljajo na druge trge.
To vsekakor velja za kitajskega proizvajalca električnih avtomobilov BJEV (Beijing Electric Vehicle), del večjega proizvajalca BAIC, ki se pripravlja na vstop na evropski trg, saj bo marca na ženevskem salonu razkril dva električna koncepta.
Kitajski BJEV bo marca v Ženevi razkril dva modela, koncept novega športnega terenca in osveženo različico superšportnega koncepta arcfox-7. Arcfox je blagovna znamka v lasti BJEV. Na Kitajskem trenutno prodaja mini električni avto, podoben smartu, ki tako kot smart cilja na zahtevnejše kupce.
Majhnega arcfoxa lite poganja električen motor z 49 konjskimi močmi in 120 newtonmetri navora, napaja se iz baterije zmogljivosti 16,4 kilovatne ure. Cena na Kitajskem, po odštetih subvencijah, pa je med 13 in 15 tisoč evri.
Arcfox-7 je koncept superšportnika, razkrit leta 2016. Poganja ga električni motor z več kot 600 konji, do stotice pospeši v treh sekundah, doseg s polnimi baterijami pa je okoli 300 kilometrov.