Sveža in igriva Mazdina uspešnica Sveža in igriva Mazdina uspešnica Mazda CX-3 v pisani množici športnih terencev velja za lepotico, ob prenovi so nastopačici tako le nekoliko popravili makeup, v kombinaciji s 150-konjskim bencincem, štirikolesnim pogonom in dodelanim podvozjem pa ob varnosti premore tudi zabavno plat.
Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine. Kakšne so napovedi in načrti za leto 2019, poročamo iz poslovne konference BMW v Münchnu.
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.

Hyundai kona electric je prvi dostopni električni dolgoprogaš

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Hyundai dodaj
 
Čas branja: 3 min
21.10.2018  21:00
Kona electric je majhen SUV z velikimi ambicijami. V dno ima vgrajeno baterijo z zmogljivostjo 39,2 ali 64 kilovatnih ur, z večjo baterijo po novem ciklu WLTP lahko prevozi kar 482 oziroma po starem merjenju 546 kilometrov
Hyundai kona electric je prvi dostopni električni dolgoprogaš

Obveščaj me o novih člankih:  

Korejski Hyundai zadnja leta dela velike korake v električno oziroma elektrificirano prihodnost. Model ioniq je ponudil kar tri možnosti: hibrid, priključni hibrid in popolnoma električen avto – podrobno smo jih opisali v primerjalnem testu. Hyundai kona electric pa prinaša nove dimenzije predvsem z dosegom, ki ga omogoča baterija z zmogljivostjo kar 64 kilovatnih ur. Tudi tokrat Hyundai ponuja več možnosti, dostopnejšo kono z manjšo baterijo (39,2 kilovatne ure) in manj sape (sto kilovatov) ali ultimativno kono (64 kilovatnih ur) s 150 kilovati moči.

Najprej o sami koni, o koni electric. To je eden redkih avtov, ki mu oznaka majhen nikakor ne pristoji. Z dolžino 4,18 metra kona sicer sodi v razred B SUV, a ga oprema, zasnova, ne nazadnje tudi velika masa 1,818 tone uvrščajo med večje. Za maso so seveda krive baterije, v dno vgrajene tehtajo kar 449 kilogramov. Ker ponujajo 64 kilovatnih ur zmogljivosti, je ta številka logična. Kona 39 kWh ima primerno manjšo maso za okoli 150 kilogramov.

Podrobneje o koni electric

Prav baterije pa kono electric postavljajo nad velikostno in cenovno primerljive tekmece, kar lepo prikazuje spodnja tabela. Tesline modele in nova mercedes-benz EQC in audi e-tron smo iz primerjave spustili.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

In kaj je ključnega pri novem električnem hyundaiju?

Dve različici, trije paketi oprem in tudi različne cene. Osnovna kona electric ima baterijo z zmogljivostjo 39,2 kilovatne ure in največjo moč sto kilovatov. V paketu comfort stane 34.800 oziroma (upoštevaje subvencijo Eko sklada) 27.300 evrov.

Končna hitrost kone 39 je 155 kilometrov na uro, eno polnjenje pa po standardu WLTP zadošča za 312 kilometrov (glede na cikel NEDC to pomeni 345 kilometrov).

Kona electric 64 je seveda dražja, s paketom opreme premium stane 41 tisoč evrov (33.500 z upoštevano subvencijo), kar je 4.200 evrov več od šibkejše kone z enako opremo. Kona 64 ima zmogljivejši motor s kar 150 kilovati. Ta ji omogoča pospešek do stotice v le 7,6 sekunde in največjo hitrost 167 kilometrov na uro. Ta je omejena predvsem zaradi porabe energije.

Pri zmogljivejši koni je ključen doseg, ki je seveda zaradi zmogljive baterije daleč nad tekmeci. Po standardu NEDC (navajamo ga zgolj zaradi lažje primerjave s tekmeci) je ta 546 kilometrov, na aktualnem in realnejšem WLTP pa 482 kilometrov. Doseg poleg zmogljive baterije omogoča še majhna poraba motorja, ki je s 13,9 (šibkejša) oziroma 14,2 kilovatne ure na sto kilometrov med najnižjimi.

Še nekaj uporabnih zanimivosti. Kona electric kljub zajetni bateriji v dnu vozila ponuja prtljažnik s 322 litri prostornine. Prtljažni prostor je prilagodljiv, saj je naslonjalo zadnje klopi mogoče preklopiti zgolj s pritiskom na gumb. Z zlaganjem zadnje klopi je mogoče pridobiti 1.114 litrov velik prostor za prtljago.

Kona electric ima sistem za zbiranje električne energije, ki se skladišči, ko vozilo zavira z elektromotorjem in ne z zavorami. Stopnje zaviranja so štiri, od praktično nične do intenzivne, ki spominja že na Nissanov e-pedal. Intenzivnost delovanja sistema je mogoče preprosto nastaviti kar s pomočjo obvolanskih ročic.

Širok razpon časov polnjenja: od slabe uro do kar 31 ur

Ob uporabi hitre polnilne postaje z močjo sto kilovatov, ki omogoča polnjenje z enosmernim tokom (DC), se litij-ionska baterija nove električne kone v obeh izvedbah do 80 odstotkov napolni v le 54 minutah. Ob priklopu na postajo z močjo polnjenja 50 kilovatov se baterija z manjšo zmogljivostjo (39 kilovatnih ur) napolni v 57 minutah, baterija z večjo (64 kilovatnih ur) pa v 75 minutah.

Ko je električna kona priklopljena na domačo AC polnilno postajo, se 64-kilovatna baterija zaradi le enosmernega toka napolni v devetih urah in 35 minutah, različica z manjšo zmogljivostjo pa v šestih urah in 10 minutah.

Polnjenje je mogoče tudi prek klasične vtičnice, in sicer s pomočjo kabla ICCB (polnilni kabel z nadzornim mehanizmom), ki baterijo manjše zmogljivosti napolni v 19, baterijo večje zmogljivosti pa v 31 urah. Električna kona je opremljena tudi z lastno polnilno enoto moči 7,2 kilovatne ure, ki izmenični električni tok iz vtičnice za potrebe polnjenja pretvarja v enosmernega.

Foto: Miloš Milač



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Izjemna izkušnja s hyundaiem prihodnosti – nexom na gorivne celice 2

Hyundai, ki poleg posebne zasnove prinaša tudi prestižno izkušnjo, ki je od te znamke nismo vajeni

FINANCE
Članki
Članki Higiena pri prehajanju z javnega položaja v zasebni sektor 3

Pojav vrtljivih vrat – ko posamezniki na istem področju prehajajo s položajev v javni upravi na položaje v zasebni sektor – je lahko...

FINANCE
Članki
Članki Kaj ameriški volilni izid pomeni za tečaj dolarja, trgovinske spore in ameriško rast? 1

Demokrati so prevzeli večino v predstavniškem domu v ameriškem kongresu, medtem ko republikanci ohranjajo večino v senatu; pričakovati...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

FINANCE
Članki
Članki Kam gre šengen? Avstrija in Nemčija podaljšujeta nadzor - kaj lahko storijo evroposlanci? 16

Evroposlanci se bodo v ponedeljek zbrali na zasedanju v Strasbourgu, kjer bodo razpravljali tudi o šengnu - o posodobitvi šengenskega...

FINANCE
Članki
Članki Bančni testi stresa: banke so dovolj močne, če pride nova kriza 12

Z bančnimi testi stresa so pri evropski bančni agenciji EBA tokrat preverjali stanje le v največjih bankah v EU z bilančno vsoto nad 30...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Leto 2019 bo prineslo skromnejšo rast slovenskega izvoza

Kaj so glavni slovenski izvozni proizvodi, zakaj je večina izvoza namenjena le na nekaj ključnih trgov -- in kakšna bo rast slovenskega...