Avto

(intervju) Kako se globalno podjetje pripravlja na nenehne disrupcije

Armin Messerer bo na PKP govoril o sprejemanju strateških in taktičnih odločitev v podjetju

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

02.10.2018 14:00
Dopolnjeno: 02.10.2018 17:28
Čas branja: 2 min

Armin Messerer je direktor oddelka za mehatronske električne pogone in dodatno opremo v podjetju Mahle Group. V podjetju Mahle se je preskusil v različnih vlogah, med drugim je bil direktor oddelka za prodajo, načrtovanje in korporativno načrtovanje, od leta 2016 pa je, kot že rečeno, direktor oddelka za mehatronske električne pogone in dodatno opremo. Na 20. Poslovni konferenci Portorož, ki bo 15. in 16 novembra, bo govoril o dolgoročnih scenarijih kot podlagi za sprejemanje strateških in taktičnih odločitev v podjetju.

Na PKP boste govorili o sprejemanju strateških in taktičnih odločitev. Kako sprejemati take odločitve v obdobju nenehnih disrupcij in kaj vpliva na te odločitve?

V družbi Mahle delujemo z osnovnim scenarijem do leta 2030 in s štirimi dodatnimi scenariji, ki opisujejo vpliv morebitnih megatrendov na avtomobilsko industrijo in pogonske tehnologije po regijah. Letno te scenarije in njihov vpliv »prenesemo« na naše podjetje ter tako pripravimo poslovno strategijo, tehnološki načrt in proizvodnjo glede na različne možne razvoje na trgu.

Nekatere spremembe so postopne, druge hitre. Kako te scenarije vpletete v oblikovanje odločitev?

Različne dinamike teh sprememb so vključene v naše scenarije. Nenehno skrbimo, da ob hitrih spremembah ravnamo pravočasno in lahko vodstvo v različnih poslovnih enotah sprejme takojšnje odločitve.

Kako tarife in razne trgovinske vojne vplivajo na vaš vsakodnevni posel in načrtovanje za prihodnost?

Smo globalni igralec, razvoj in proizvodnjo imamo začrtano tako, da stranke v regiji oskrbujemo prek podjetja v tej regiji. A vseeno, tarife dražijo stroške materiala. Upočasnitev gospodarske rasti zaradi tarif pomeni tveganje za trg vozil na sploh in s tem višanje cen vozil.

Avtomobilska industrija se srečuje z velikimi spremembami. Kako se kot dobavitelj tem podjetjem odzivate na vse te spremembe? Sploh morate?

Svoj nabor izdelkov smo povečali z inovativnimi sistemi, zato da smo lahko dober partner svojim strankam tudi za hibridne ali električne pogone. Naša »dvojna strategija« je podlaga za to, da smo strankam na voljo za oboje – za nadaljnjo optimizacijo pogonskih agregatov z motorji z notranjim izgorevanjem ter vzpostavitev inovativnih hibridnih in električnih pogonskih sklopov.

Kako vidite prihodnost avtomobilske industrije?

Rast prebivalstva in BDP bo pomenila večje povpraševanje po prevozu in logističnih rešitvah. Avtomobilska industrija bo omogočila ta razvoj in z uvedbo nadaljnjih optimiziranih motorjev z notranjim izgorevanjem ter elektrificiranih in čistih električnih pogonov zagotovila vzpostavitev trajnostnih rešitev za globalno mobilnost.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Podjetnik
Le še do petka lahko prosite za povračilo fiksnih stroškov za zadnje četrtletje
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Le še do petka lahko prosite za povračilo fiksnih stroškov za zadnje četrtletje 1

Ukrep je bil sicer podaljšan - izjava za letošnje prvo četrtletje bo na voljo naslednji teden

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

Tovarna
Novice
(intervju) Pričakujemo razcvet digitalne preobrazbe v Sloveniji in regiji
Tovarna leta
NoviceSabina Petrov (intervju) Pričakujemo razcvet digitalne preobrazbe v Sloveniji in regiji

Vzpostaviti želimo bazo znanja in jo nesebično deliti z uporabniki, saj so digitalne tehnologije zelo kompleksne in zahtevajo multidisciplinarno znanje, pravi Zlatko Šimunec, lastnik in direktor hrvaške skupine CADCAM Group

FINANCE
PMM
(Prihodnost mobilnosti) Zakaj po koroni svet nikoli ne bo več takšen, kot je bil
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMarko Javornik (Prihodnost mobilnosti) Zakaj po koroni svet nikoli ne bo več takšen, kot je bil 4

Mogočna avtoindustrija in ponudniki javnega prevoza so se v preteklosti spretno izogibali pravi digitalizaciji, zdaj so se znašli v zatišju pred viharjem

FINANCE
Prihaja do globalnega pomanjkanja polprevodnikov. Težave ali sladke skrbi?
Finance
Rok Pikon Prihaja do globalnega pomanjkanja polprevodnikov. Težave ali sladke skrbi? 3

Volkswagen, velik kupec slovenske industrije, je v nekaterih tovarnah zaradi pomanjkanja čipov moral zmanjšati proizvodnjo; večje povpraševanje pa je lahko tudi napoved gospodarskega okrevanja