Avto, ki vas popelje v drug svet – za 612 tisočakov! Avto, ki vas popelje v drug svet – za 612 tisočakov! Za volanom najdražjega rolls-roycea, ki nosi najstarejše avtomobilsko ime na svetu – letos je dopolnilo 93 let.
Sanje, znanje in zavedanje, da nič ni večno Sanje, znanje in zavedanje, da nič ni večno Rolls Royce je za marsikoga upodobitev sanj, pa čeprav le za en dan. Takšen dan sem za volanom najimenitnejšega Rolls Royca phantoma doživel pretekli teden. Uroš je stal bolj na realnih tleh, v Stuttgartu je vsrkal znanje, ki ga ponuja nemški Mercedes-Benz. Nekaj že danes, nekaj v bližnji prihodnosti. Dogajanje na Kitajskem pa prinaša predvsem zavedanje, da nič ni večno. To v tem primeru velja za rast trga, sanjske dobičke, s tem povezano poslovno varnost in danes (pre)velike ambicije.
Za volanom revolucionarnega orjaka, ki je ogledala zamenjal za zaslone Za volanom revolucionarnega orjaka, ki je ogledala zamenjal za zaslone Mercedes-Benzov prenovljeni tovornjak actros ima namesto zunanjih ogledal v kabini na A-stebričkih nameščena dva 15-palčna LCD-zaslona, osvetlitev slike se prilagaja samodejno glede na razmere v kabini.
Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav Futurist, ki prehiteva infrastrukturo najrazvitejših držav Kot kaže v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti na cestah ne bodo le baterijska električna vozila. Mercedesov GLC na vodikove celice je pripravljen tudi na slabo pokritost s polnilnicami.
Je to zadnja priložnost za dizel? Je to zadnja priložnost za dizel? Pri Mercedesu so z združitvijo elektromotorja in baterije z dizelskim motorjem ustvarili priključni hibrid, ki proizvede le okoli 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer – tako pa je upravičen do subvencije Eko sklada. Preizkusili smo ga v Stuttgartu.

Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost

Čas branja: 2 min
20.09.2018  09:28
Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost
Foto: Miloš Milač

Dinamika, športnost, nizko težišče in še kaj so vrednote, ki jih v razredu poslovnih karavanov, tudi športnih terencev opevajo prestižne znamke. Klasične jim sledijo in na koncu se zdi, da moram prav vsak avto biti športen, čeprav prostorneže uporabljamo na povsem običajni poteh, na poti v službo, šolo, na dopust. Res je, urežemo kakšen ovinek, a nič več ko to.

Podroben opis volva V60 iz prve predstavitve v Španiji

Volvov V60 je drugačen, ponuja odmik od zgoraj opisanih vrednot in, vsaj tako menimo, ponuja tisto kar kupci dejansko potrebujejo. Prostor - v tem je najboljši v razredu poslovnih karavanov (ima 530 litrski prtljažnik, precej več prostora za kolena zadaj kot prej), udobje sedežev, vzmetenja in tudi zvočne izolacije ter varnost, ki je prava vrednota podprta s karoserijsko čvrstostjo in asistenčnimi sistemi.

Na takšen način se predstavlja novi V60, karavan ki je nadomestil kar dva modela - V60 in V70 in z dolžino 4,76 metra vozi v zgornji del poslovnega razreda.

Je tudi eden zadnjih, ki ponuja dizelske motorje (limuzinski S60 bo imel le bencinske in priključne hibride). Na slovenski trg je zapeljal pretekli teden, najcenejši (a z bogatejšo opremo) D3 edition stane 37 tisočakov, bogatejši D4 A business pa 44 tisoč evrov. Bencinski T6 AWD s štirikolesnim pogonom in 228 kilovati (310 konjskimi močmi) ima redno ceno dobrih 56 tisoč evrov.

Dva priključna hibrida z najnižjo stopnjo davka

Priključna hibrida T6 twin engine AWD z 251 kilovati in T8 twin engine AWD z 290 kilovati pa bosta na voljo konec leta. Zaradi skromne obdavčitve, poraba 2,1 litra in izpusti 49 gramov CO2 na kilometer, zagotavljata najnižjo polodstotno stopnjo DMV, pričakujemo da cena ne bo bistveno odstopala od klasičnega bencinarja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Nemška naročila upadla tudi julija, zlasti zaradi manj naročil iz tujine

Julijski podatki o zmanjšanju novih naročil za nemška industrijska podjetja po ocenah analitikov kažejo, da nemške tovarne niso imune...

FINANCE
Članki
Članki Velika revizorska četverica še vedno pod drobnogledom 2

Še vedno teče razprava, kako bi bilo mogoče reorganizirati delovanje velike revizorske četverice – družb EY, Deloitte, KPMG in PwC...

FINANCE
Članki
Članki Šef ECB bo v četrtek pojasnil, kaj lahko pričakujemo pri obrestih 1

Trump, Turčija in Italija - to so tri ključne besede, zaradi katerih se nekateri zdaj sprašujejo, ali bo ECB ostala na začrtani poti k...

AVTO
Posel
Posel Bodo nove meritve izpustov avte podražile? Furs pravi, da ne nujno. Avtotrgovci pravijo, da ja

Prvi september je avtomobilskim proizvajalcem prinesel nove zahteve po čistejših motorjih; pogledali smo, kaj lahko zaradi tega...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.

FINANCE
Članki
Članki V pričakovanju nepričakovanega 2

Britanski izstop iz EU bo precedenčen, zato z gotovostjo ni mogoče napovedati ničesar. Se je pa mogoče na marsikaj pripraviti.

IKT
Članki
Članki Je šla v Sloveniji nevtralnost interneta rakom žvižgat? 1

Še pred tremi leti je regulator ponudbo dveh operaterjev, ki sta vsebovali storitve z ničelno tarifo, prepoznal kot kršitev in zahteval...