Dinamika, športnost, nizko težišče in še kaj so vrednote, ki jih v razredu poslovnih karavanov, tudi športnih terencev opevajo prestižne znamke. Klasične jim sledijo in na koncu se zdi, da moram prav vsak avto biti športen, čeprav prostorneže uporabljamo na povsem običajni poteh, na poti v službo, šolo, na dopust. Res je, urežemo kakšen ovinek, a nič več ko to.
Podroben opis volva V60 iz prve predstavitve v Španiji
Volvov V60 je drugačen, ponuja odmik od zgoraj opisanih vrednot in, vsaj tako menimo, ponuja tisto kar kupci dejansko potrebujejo. Prostor - v tem je najboljši v razredu poslovnih karavanov (ima 530 litrski prtljažnik, precej več prostora za kolena zadaj kot prej), udobje sedežev, vzmetenja in tudi zvočne izolacije ter varnost, ki je prava vrednota podprta s karoserijsko čvrstostjo in asistenčnimi sistemi.
Na takšen način se predstavlja novi V60, karavan ki je nadomestil kar dva modela - V60 in V70 in z dolžino 4,76 metra vozi v zgornji del poslovnega razreda.
Je tudi eden zadnjih, ki ponuja dizelske motorje (limuzinski S60 bo imel le bencinske in priključne hibride). Na slovenski trg je zapeljal pretekli teden, najcenejši (a z bogatejšo opremo) D3 edition stane 37 tisočakov, bogatejši D4 A business pa 44 tisoč evrov. Bencinski T6 AWD s štirikolesnim pogonom in 228 kilovati (310 konjskimi močmi) ima redno ceno dobrih 56 tisoč evrov.
Dva priključna hibrida z najnižjo stopnjo davka
Priključna hibrida T6 twin engine AWD z 251 kilovati in T8 twin engine AWD z 290 kilovati pa bosta na voljo konec leta. Zaradi skromne obdavčitve, poraba 2,1 litra in izpusti 49 gramov CO2 na kilometer, zagotavljata najnižjo polodstotno stopnjo DMV, pričakujemo da cena ne bo bistveno odstopala od klasičnega bencinarja.