Majhen športni terenec DS3 crossback širi ponudbo mladega francoskega proizvajalca DS, premijske znamke skupine PSA. Zasnovan je kot mestni avto, ki se dobro znajde tudi na daljših razdaljah. Na cesti zaseda 4,12 metra dolžine, 1,79 širine in 1,53 metra višine. Medosna razdalje je 2,6 metra, prtljažnik pa ima 350 litrov prostornine. Na ogled bo postavljen na avtomobilskem salonu v Parizu, na trg pa bo zapeljal v začetku prihodnjega leta.
Ikona modernega sloga
Tko kot pri DS3 oblikovni zaščitni znak ostaja plavut morskega psa na B-stebričku. Dnevne LED-luči so postavljene navpično, žarometi pa so matrični. Zunanjost je prežeta z elegantnimi podrobnostmi. Brisalci so skriti, kljuke vrat pa se prilegajo vratom in se prikažejo šele ob odklepanju. Lebdečo streho brez vidne antene si je mogoče omisliti v drugi barvi, kot je karoserija. Na zadku prevladujejo mišičasti boki ter dve kromirani izpušni cevi pri bencinskem in dizelskem modelu.
Z novo konstrukcijsko osnovo so zagotovili odlično izolacijo kabine. Voznika tam obdaja povsem digitalizirano okolje. Sredinsko konzolo so si sposodili pri večjem bratu DS7 crossback. Avantgardno oblikovano notranjost si bo mogoče izbrati v petih različnih ambientih. Med klavirskimi tipkami je površina za polnjenje telefona, s katerim lahko prek aplikacije MyDS odklepate in zaženete motor. Tu so še oprema za varnost ter sistemi za pomoč pri vožnji in parkiranju. Z radarskim tempomatom DS3 crossback samodejno sledi smeri vožnje, prilagaja hitrost, upošteva varnostno razdaljo ter po potrebi samodejno ustavi.
Tri srca
Opremiti ga bo mogoče z novim bencinski motorjem puretech s 155 konjskimi močmi ter z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Ponudbo bencinskih motorjev dopolnjujeta še motorja s 130 in sto konjskimi močmi. Ob vstopu na trg bosta na voljo še dva dizelska motorja blueHDi s 130 in sto konjskimi močmi. Od sredine leta 2019 bo naprodaj tudi povsem električna različica E-tense s 136 konjskimi močmi ter baterijo zmogljivosti 50 kilovatnih ur. Obljubljajo 300-kilometrski doseg po ciklu WLTP oziroma 450 po starejšem NEDC.