Na avtomobilskem salonu v Ženevi je svetovno premiero doživel športni terenec DS 7 crossback. Znamka DS Automobiles, ki so jo v skupini PSA pred natanko dvema letoma privzdignili v premium razred, je ime dobila po ikoničnem DS 19 iz leta 1955. Združuje tehnologijo, uglajenost, francosko avantgardno oblikovanje in edinstveno udobje.
Eleganca po francosko
DS 7 crossback je šesti model premijske znamke in prvi iz druge generacije, s katero želijo Francozi prepričati nove zahtevnejše kupce. Navdih za obliko so črpali iz sveta mode. Vodoravna kromirana krilca spredaj zbujajo občutek prestiža, ostre linije pa poudarjajo mišičasto podobo vozila.
Avto je izdelan na modularni platformi EMP2, ki si jo deli z novim peugeotom 3008. V dolžino meri 4,57 metra, širok je 1,89 in 1,62 metra visok, kar pomeni, da se bo za kupce potegoval skupaj z nemško trojico audi Q3, BMW X1 in mercedes-benz GLA. Boljši občutek v vožnji in večjo trdnost so dosegli s točkovnim lepljenjem karoserije. Prtljažni prostor pogoltne 555 litrov.
Aktivno vzmetenje in korak v smeri avtonomnega vozila
V prostorni notranjosti na armaturni plošči dominira 12-palični LCD-zaslon. Po kabini je razporejenih 14 zvočnikov. Naslon zadnjih sedežev je mogoče nastaviti v razponu od 23 do 32 stopinj. Sprednja sedeža ob prezračevanju in ogrevanju ponujata tudi masažo.
Med obilico varnostno-asistenčnih sistemov kaže omeniti DS connected pilot, ki krmili znotraj voznega pasu, prilagaja hitrost in vzdržuje varnostno razdaljo. Tu so še aktivni LED-žarometi s šestimi načini osvetlitve in nočno gledanje. Z aktivnim vzmetenjem (DS Active Scan Suspension), ki s kamero bere cestišče in vnaprej prilagaja čvrstost vzmetenja, so inženirji poskrbeli za večje udobje potnikov.
Tudi kot priključni hibrid s 60-kilometrskim dosegom
Pod motornim pokrovom bodo na izbiro trije bencinski motorji (THP 225, THP 180, PureTech 130) in dva dizelska (BlueHDi 130 in BlueHDi 180). Šibkejši bencinski motor bo opremljen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, v preostalih bo na voljo novi osemstopenjski samodejni menjalnik.
V ponudbi bo tudi priključni hibrid z baterijo zmogljivosti 13 kilovatnih ur in skupno sistemsko močjo 221 kilovatov (300 konjskih moči). V električnem načinu vožnje ima vozilo 60-kilometrski doseg. Baterijo bo s standardnim priključkom mogoče napolniti v štirih urah in pol.