Audi oziroma njegov slovenski distributer Porsche Slovenija je na našem trgu predstavil še tretjega iz serije prestižnih limuzin – novi audi A6, ki prinaša večino tistega, kar A7 in A8 ponujata za precej višjo ceno.
Audija A6 je podrobno spoznal in opisal Janez na prvi predstavitvi
V nekaterih, predvsem bencinskih različicah to pomeni 48-voltno električno napeljavo, ki pomeni mehki hibrid. Pomeni tudi digitalno notranjost s tremi digitalnimi področji: merilniki in dva zaslona na sredinski konzoli – zgornji 8,8- ali 10,1-palčni ter spodnji 8,6-palčen. Ta sta enaka kot v A7 in A8, okvir okoli merilnikov pa je šestkoten in kot takšen zelo podoben prednji maski.
Audi A7 - Ko se niša prične vračati h klasiki
Test audija A8 - Direktorji dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Novi A6 je v primerjavi s prejšnjim modelom nekoliko zrasel, a na pravih mestih. Zdaj je dolg 4,94 metra, v medosju pa meri 2,92 metra. Še bolj kot zunanje mere so poskočile notranje, za kolena zadaj sedečih je denimo 2,1 centimetra več prostora. Prostor za glave in ramena pa je večji za 1,1 oziroma 0,7 centimetra.
Pomembna razlika A6 v primerjavi z A7 in A8 je tudi njegova dostopnost, ki jo delno omogočajo tudi šibkejši in cenejši motorji. Pomembno je poudariti, da so vsi audiji A6 serijsko opremljeni s samodejnim menjalnikom (dvosklopčnim S-tronicom ali klasičnim samodejnim tiptronic) ter da je slovenski distributer v serijsko oziroma deželno opremo vključil kar nekaj dodatkov, s katerimi A6 presega tekmece. Denimo tudi navigacijsko napravo.
Osnovni A6 40 TDI z dvolitrskim turbodizelskim motorjem in 150 kilovati (204 konjskimi močmi) stane 55 tisoč evrov. Trilitrska šestvaljna turbodizla 45 TDI in 50 TDI s 170 oziroma 210 kilovati (231 oziroma 286 konjskih moči) pa 62.530 oziroma 69.080 evrov. Kasneje bo na voljo še različica 35 TDI s 120 kilovati in ceno okoli 51 tisoč evrov.
Ob tem sta oba šestvaljna dizla že serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom quattro. Karavanski avant, zanj trgovci že zbirajo prednaročila, na trgu bo jeseni, je za dobrega tisočaka do približno 2.500 evrov dražji od limuzinske različice. Osnovni 40 TDI avant tako stane 56.130 evrov, 45 TDI ima ceno 65.060 evrov, 50 TDI pa 71.750 evrov. Pozneje bodo na voljo tudi bencinski motorji.
Foto: Miloš Milač in Audi