(Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda (Intervju) Avstrijka, ki je zasnovala šefa sipin Bližnjega vzhoda V moškem svetu avtomobilov se dame redko prebijejo v ospredje. Ena takšnih je Avstrijka Caroline Krismer, strojna inženirka in ekonomistka, ki se je kalila v Magni, se izpopolnjevala pri projektu za Lamborghini, v celoti vodila projekt maseratija GT in za češnjo na torti od začetka do konca vodila nastajanje prvega Rolls-Royceovega luksuznega terenca.
Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Grmi in postavlja se za 200 tisočakov, stane le 70 Ford mustang je huligan v družbi evropskih športnikov za podobno ceno, ki zna pritegniti tako zelo kot superšportniki za 200 in več tisočakov. Je avto, ki dvigne največ prahu za ceno, ki jo zahteva.
(Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti (Video) Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti S pravim avtom in sopotništvom do desetkrat nižjih stroškov, pa še pozabljeno družabnost boste obudili v sicer samotnih jutrih
Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem bolj simbolne; ali drugače: z nobenim ne boste zgrešili, le o svojih potrebah prej razmislite.

(video) Prihaja divji ford ranger raptor z majhnim dizelskim motorjem

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
22.08.2018  23:00  Dopolnjeno: 22.08.2018 23:03
Ford v ofenzivi športnih modelov v Evropo vozi tudi z divjo različico pick-upa ranger raptor. Pod divjo zunanjostjo pa se skriva le dvolitrski štirivaljni dizel, običajen ranger ima sicer lahko tudi 3,2-litrski petvaljnik.
(video) Prihaja divji ford ranger raptor z majhnim dizelskim motorjem

Obveščaj me o novih člankih:  

Fordova znamka Raptor je onstran luže dobro znana. Krasi namreč Fordov najbolje prodajani terenski poltovornjak oziroma pick-up F150, v tej najbolj zmogljivi različici pa ga poganja 3,5-litrski bencinski ecoboost motor s turbopolnilnikom in močjo 330 kilovatov oziroma 450 konjskih moči.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Ob prvi napovedi, da raptor v obliki rangerja prihaja tudi v Evropo, je bilo veliko ugibanja o stroju, ki bi ga Ford lahko uporabil zanj. Glede na to, da je že klasični ranger opremljen s 3,2-litrskim petvaljnim turbodizlom s 147 kilovati (200 konjskih moči), je bilo od raptorja pričakovati vsaj enako velik stroj s precej več moči. Visoka pričakovanja je podprlo tudi dogajanje na trgu, Volkswagen je osveženi amarok predstavil le s šestvaljnimi turbodizelskimi motorji. V začetku poletja smo preizkusili najmočnejšo različico mercedes-benza razreda X 350d s šestvaljnim turbodizlom s 195 kilovati.

Včeraj pa je Ford razkril podrobnosti o najbolj divjem evropskem rangerju raptor, ki ga bo poganjal le dvolitrski ecloblue biturbodizel s 157 kilovati oziroma 213 konjskimi močmi ter 500 newtonmetri navora. Povezan bo z desetstopenjskim samodejnim menjalnikom, kot novost pa bo ponujal tudi sistem za upravljanje terena (Terrain Management System), ki vozniku omogoča izbiro med šestimi načini za široko paleto terenov in voznih scenarijev.

Ford ni pojasnil, zakaj je za najmočnejši ranger izbral manjši motor, ki je po moči sicer bolj zmogljiv kot 3,2-litrski petvaljnik. V sporočilu za javnost je zapisal: »Pozabite vse, kar se vam zdi, da veste o pickupih,« je povedal Leo Roeks, direktor oddelka Ford Performance v Evropi. »Naš novi ranger raptor je povsem nova pasma – čistokrvni puščavski dirkalnik in ekstremni adrenalinski terenec, ki se v najzahtevnejših delovnih razmerah brez težav pomeri z najzmogljivejšimi tekmeci.«

Fordov podpredsednik za razvoj v regiji Azija/Tihi ocean Trevor Worthington pa je za tuje medije izjavil, da dvolitrski turbodizel ponuja precej boljši paket kot denimo šestvaljni turbodizel.

In kaj sicer ponuja najbolj divji Fordov pick-up, ki bo naprodaj v Evropi? V primerjavi s klasičnim rangerjem ima ojačan okvir podvozja, izdelan iz jekla z dodatnimi zlitinami. Raptorjevo vzmetenje z dirkaškimi koreninami je posebej prilagojeno za spopad z zelo zahtevnimi tereni in mora tudi ob zelo hitri vožnji zagotavljati popoln nadzor in udobje. Blažilniki fox racing shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi, manjše sile v zmernejših razmerah pa poskrbijo za uglajeno vožnjo po cestah.

Športne blažilnike z bati s premerom 46,6 milimetra dopolnjujejo krmilne ročice iz aluminija, spredaj so uporabljeni stolpi z izpostavljenimi amortizerji, zadaj pa za vzmetenje skrbi kombinacija vijačnih vzmeti in vgrajenih Wattovih členov, ki omogoča pomik osi gor in dol s kar najmanj prečnega gibanja. Za zmogljivo zaviranje skrbijo zavorne čeljusti z dvema batoma spredaj, vsi štirje zavorni koluti s premerom 332 milimetrov so prisilno hlajeni (prezračevani), sprednja sta debela 32, zadnja pa 24 milimetrov.

Raptor je obenem opremljen s posebej razvitimi terenskimi pnevmatikami za vse terene BF goodrich z dimenzijami 285/70 R17. S premerom 838 milimetrov in širino 285 milimetrov ter zasnovo z ojačano stranico se samozavestno spoprimejo z najzahtevnejšimi okolji, agresiven terenski profil pa zagotavlja jeklen oprijem na mokrih podlagah, v blatu, pesku in snegu. Za zaščito pred ovirami na terenu je opremljen z novo udarno ploščo, ki je izdelana iz 2,3 milimetra debelega jekla z visoko natezno trdnostjo.

Oblikovno se navezuje na ameriškega brata F-150 raptor. V kabini pa ponuja še modre šive in dele, oblečene v usnje. Ranger raptor je obogaten še s sistemom za upravljanje terena (Terrain Management System), ki vozniku omogoča izbiro med šestimi programi voznih okoliščin. Programe normal in sport dopolnjujejo grass/gravel/snow (trava/gramoz/sneg), mud/sand (blato/pesek), rock (skale) za počasno premagovanje skalnatih terenov in baja za hitro terensko vožnjo.

Med asistenčnimi sistemi za voznika so izboljšana različica Fordovega sistema za nadzor stabilnosti (s funkcijo za preprečevanje prevračanja in elektronskim nadzorom stabilnosti), uravnavanje zanašanja prikolice, pomoč pri speljevanju navkreber, nadzorovano spuščanje po strmini in nadzor s prilagajanjem glede na obremenitev.

Raptor je opremljen tudi s komunikacijskim sistemom SYNC 3, ki vozniku omogoča, da zvočni in navigacijski sistem ter povezane pametne telefone upravlja s preprostimi govornimi ukazi.

Osrednji osempalčni barvni zaslon na dotik je možno upravljati s kretnjami, sistem pa vključuje tudi navigacijsko vodenje, ki se posebej izkaže pri terenski vožnji na odmaknjenih lokacijah, saj med drugim ponuja funkcijo »drobtinic« za puščanje navideznih sledi pri raziskovanju neznanih območij.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Škoda s starimi vrednotami, BMW GS v mini izvedbi in divji ford raptor

Predzadnji počitniški teden je minil v zatišju pred septembrsko nevihto. Preveril sem koliko GS se skriva v najmanjšem G 310 GS, Ducati...

AVTO
Testi
Testi Nekaj majhnega, preprostega in poceni

Ford ka+ je majhen in dovolj sodoben avtomobil za vse, ki si želijo dober, enostaven, preizkušen in poceni avto. Kot tak se zdi...

DRAŽBE
Članki
AVTO
Novice
Novice Dizelski umik, menjava na vrhu Daimlerja in strah v BMW 7

Teden pred avtomobilskim salonom v Parizu, tam bomo že v torek, smo zaznali trend umika dizelskih motorjev iz posameznih novih...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Zakaj se moramo pogovarjati o demografiji 19

V osmih grafih ponujamo osnovne izzive na slovenskem trgu dela, za mlade in starejše ter za odločevalce in družbo kot celoto.

FINANCE
Članki
Članki Iskanje skupnega 1

Težave mladih in starejših so lahko zelo podobne, zato je odgovore najbrž pametno iskati dialoško.