Oplov družinski enoprostorec combo je v posebni evropski karavani kot prvi izmed trojice tehničnih in oblikovnih trojčkov oziroma tesnih sorodnikov (druga dva sta citroën berlingo in peugeot rifter) obiskal Slovenijo.
V unikatni, ročno izdelani izvedbi se je s posebej zaščitenim prevozom – podobno kot lani opel GT concept – v predserijski izvedbi za dva dni ustavil v Sloveniji, in sicer na novinarski predstavitvi in naslednji dan še na našem dogodku Najboljši poslovni vozniki 2018. Nato je pot nadaljeval na Hrvaško.
V kampanji, podobni kot pred nekaj leti z novo astro, Opel nadaljuje inovativno uvajanje novosti na trge še pred dejanskim prihodom serijskih modelov. Z novim combom je tako prehitel precej bolj vidna tekmeca in bratranca – berlinga in rifterja.
Obenem pa je pokazal zelo sproščen pristop pri predstavitvi novinca – comba so v kampu Šobec razkrili junaki risanega filma Madagaskar. Podobno sproščen pristop je Opel pokazal leta 2012 pri novi astri GTC na Majorki, ko je v živahni predstavitvi povezal glasbeni okus govornikov in posameznih lastnosti astre GTC.
Junaki Madagaskarja, žirafa, zebra, povodni konj in lev, so prikazali uporabnost in dimenzije comba ter seveda družinski pridih, ki odlikuje potniške dostavnike kompaktnega razreda.
Novi combo je precej drugačen od prejšnjega, saj sloni na zasnovi PSA-dvojčkov, ne na fiatu doblu. Ta pa prinaša osnovo osebnega avtomobila, ne dostavnega, kot je veljalo za prejšnjo generacijo berlinga in partnerja. Dostavni combo bo zato predstavljen nekaj pozneje, ob koncu leta, medtem ko bo potniški na voljo že jeseni.
Novi combo je morda za Opel še bolj pomemben kot berlingo in rifter za Citroën in Peugeot, saj je bil doslej skoraj neviden v tem razredu na našem trgu. Novinec pa se naslanja na osnovo najuspešnejše skupine v tem razredu, še zlasti berlingo je že dolga leta nepremagljiv v prodaji potniških dostavnikov na našem trgu. Zato tudi novi combo računa na precej vidnejše prodajne rezultate kot v preteklosti.
Ob tem je tudi oblikovno poseben, zelo jasno sodi v Oplovo družino in se tako loči od francozov. V primerjavi z berlingom je combo opazno drugačen predvsem na prednjem delu, kjer ima klasično masko, žaromete z LED-trakom dnevnih luči v obliki bumeranga (posebnost znamke) in v primerjavi z berlingom zelo majhne meglenke v spodnjem delu odbijača.
Dimenzijsko pa je seveda enak kot zgoraj omenjena. Dolg je 4,4 ali 4,75 metra, v prtljažnik pa pospravi od slabih 600 oziroma 750 litrov prtljage do kar 2.693 ob podrti zadnji klopi (sedežna klop je lahko deljiva po tretjinah ali pa so tam trije ločeni sedeži).
Enaki so tudi motorji, 1,5-litrski turbodizel s Hidrijinimi učinkovitimi svečkami za hladni vžig optimus PSG ter 55, 74 oziroma 96 kilovati in 1,2-litrskim trivaljnim turbom z 81 oziroma 96 kilovati moči. Menjalnik bo ročni šeststopenjski ali samodejni osemstopenjski.
Glavne lastnosti comba so tudi izredno dobro izkoriščen prostor, drsna stranska zadnja vrata, veliko predalov za drobnarije, tudi v zadnjem delu stropa, kjer je predal dosegljiv iz kabine ali prtljažnika, ter zelo bogata varnostna oprema.
Novinec je dobil tudi kopico serijskih in doplačljivih asistenčnih sistemov, denimo projekcijski zaslon (head up display), opozorilo na nevarnost naleta z zaznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem v sili (forward collision alert with pedestrian detection and automatic emergency braking), naprej usmerjeno kamero Opel eye (Opel eye front camera), prepoznavanje prometnih znakov (speed sign recognition) in pomoč pri ohranjanju vozila na voznem pasu (lane keep assist).
Poleg tega pa še samodejni regulator hitrosti (automatic cruise control), sistem za pametno prilagajanje hitrosti (intelligent speed adaptation), opozorilo ob voznikovi utrujenosti (driver drowsiness alert), pomoč pri bočnem parkiranju za zaščito stranic (flank guard), ki je novost v Oplovi ponudbi sistemov za pomoč pri parkiranju in manevriranju. Vozniku pomaga pri počasnem zavijanju in ga opozori na morebitno tveganje trka stranice vozila ob oviro (stebriček, ogrado, zid ali drug vozilo).