Avto

Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.04.2018 11:08
Čas branja: 3 min

Lexus, ki je najzahtevnejše kupce sprva osvojil v ZDA, nato pa se odpravil na pohod v Azijo in Evropo, globalizira in s tem optimizira svojo ponudbo. Novi ES bo januarja 2019 prvič zapeljal v Evropo, v ZDA je medtem prevozil že šest generacij. Ob tem ne gre za dopolnitev, ampak zamenjavo za GS.

Globalizacija prinaša na eni strani poenostavitev, po drugi pa enotnejši in morda tudi cenovno agresivnejši nastop. Novi ES je zasnovan na platformi GA-K, ta je dejansko Toyotina platforma TNGA, ki služi za osnovo toyoti camry (vozili smo jo lani v Los Angelesu), hkrati pa tudi novemu ES. To med drugim pomeni, da ima ta prednji pogon (GS je imel zadnjega), da so kolesa potisnjena v skrajne robove karoserije, da je medosna razdalja za pet centimetrov daljša, dolžina pa kar 6,5 centimetra daljša, širina pa 4,5 centimetra večja kot pri GS.

ES je zato mersko izdaten, dolg je kar 4,98 metra, zato mu oznaka mali LS nekako ne pristaja. A vendar je zelo na mestu, saj novinec v višjem srednjem razredu prinaša enak oblikovalski jezik s široko šestkotno masko, LED-luči značilne oblike L-finesse, razgibano bočno linijo in kupejevsko padajoč zadek kot največja, kar 5,23 metra dolga limuzina te znamke.

ES je tudi v kabini zelo soroden bratoma LS in LC, armaturna plošča je majhna, popolnoma digitalizirana, informacijsko obogatena s head-up displayem in v nadstrešku dopolnjena z »rožičkoma«, s katerima boste upravljali značaj podvozja.

Na vrhu sredinske konzole je enako razkošen 12,3-palčni zaslon, ki mu ukazuje drsnik kot pri miški na prenosnem računalniku. Izdelava je lexusovsko brezhibna, občutek za volanom je razkošen, vozniško orientiran. Prostornost zadnje klopi je zaradi daljšega medosja in nižjega položaja sedežev še izdatnejša kot pri GS.

Razburljive oblikovne poteze novega ES do vrhunca pripelje različica F-sport z 19-palčnimi kolesi (druge različice imajo 17- ali 18-palčna) ter morda že kar pretiranim spojlerjem na zadku.

Tehnično je ES pravi lexus, zato bo osrednja motorna različica štirivaljni hibrid ES300h. Sklop, znan iz modela IS, sestavlja 2,5-litrski štirivaljnik, ki teče po varčnem Atkinsonovem ciklu, ter elektromotor s skupno močjo 160 kilovatov (218 konjskih moči). Energijsko učinkovitost stroja najbolje opiše poraba 4,7 litra,, izmerjena že po novem realnejšem WLTP-ciklu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
PMM
Čistokrvna limuzina, ki boža potnike in pije po kapljicah
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Čistokrvna limuzina, ki boža potnike in pije po kapljicah 7

Lexus ES nadaljuje v umirjeni smeri, pri modelu z letnico 2022 pa dodaja kopico varnostnih novosti, kamere namesto zunanjih ogledal in še bolj varčen hibrid z izmerjeno porabo le dobrih pet litrov. K nam pride konec tega meseca, cene pa bodo ostale na ravni predhodnika, torej od 54 tisoč evrov.

FINANCE
Avto
Najbolj uglajen poslovni SUV
Avto
AvtoMiloš Milač Najbolj uglajen poslovni SUV

Kandidat za poslovni avto leta 2022: Lexus NX

FINANCE
Avto
Nova izdaja tokrat tudi priključne Lexusove uspešnice
Avto
AvtoMiloš Milač Nova izdaja tokrat tudi priključne Lexusove uspešnice

Novi lexus NX se predstavlja v znani, na prvi pogled krepko osveženi podobi. A novih je kar 95 odstotkov delov. Največ novosti je pod motornim pokrovom, kjer se vrtijo močnejši motorji, med njimi tudi priključni hibrid. Močno osvežena pa je tudi potniška kabina, ki ponuja enega največjih zaslonov na trgu. Ta lahko meri kar 14 palcev.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
Elektrificiran, razkošen in še bolj trendovski veliki lexus
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAndraž Zupančič Elektrificiran, razkošen in še bolj trendovski veliki lexus 2

Oblikovalci so se držali načela »roke na volanu, oči na cesti«. Bolj preprosto upravljanje vozila pa še dopolnjuje novi 14-palčni osrednji zaslon na dotik.

FINANCE
Avto
Tako so se z novim DMV pocenili lexusi
Avto
AvtoUroš Božin Tako so se z novim DMV pocenili lexusi 1

Prihranki segajo do 37 tisoč evrov. Modeli z majhnimi varčnimi hibridnimi pogoni pa so se podražili.

FINANCE
PMM
Lexusov luksuz za perfekcioniste
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Lexusov luksuz za perfekcioniste 19

Zapeljali smo se z drugo generacijo najbolj priljubljenega lexusa – športnega terenca NX, ki je tokrat zasnovan in izdelan še bolj prefinjeno.

FINANCE
Avto
Naslednje električno poglavje prefinjenega samuraja
Avto
AvtoUroš Božin Naslednje električno poglavje prefinjenega samuraja 2

Kakšen je priključni hibrid, ki prihaja iz rok najbolj izkušenih in spretnih japonskih mojstrov?