Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Lexusov luksuz za manjše množice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
27.04.2018  11:08
Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90
Lexusov luksuz za manjše množice
Foto: Lexus

Obveščaj me o novih člankih:  

Lexus, ki je najzahtevnejše kupce sprva osvojil v ZDA, nato pa se odpravil na pohod v Azijo in Evropo, globalizira in s tem optimizira svojo ponudbo. Novi ES bo januarja 2019 prvič zapeljal v Evropo, v ZDA je medtem prevozil že šest generacij. Ob tem ne gre za dopolnitev, ampak zamenjavo za GS.

Globalizacija prinaša na eni strani poenostavitev, po drugi pa enotnejši in morda tudi cenovno agresivnejši nastop. Novi ES je zasnovan na platformi GA-K, ta je dejansko Toyotina platforma TNGA, ki služi za osnovo toyoti camry (vozili smo jo lani v Los Angelesu), hkrati pa tudi novemu ES. To med drugim pomeni, da ima ta prednji pogon (GS je imel zadnjega), da so kolesa potisnjena v skrajne robove karoserije, da je medosna razdalja za pet centimetrov daljša, dolžina pa kar 6,5 centimetra daljša, širina pa 4,5 centimetra večja kot pri GS.

ES je zato mersko izdaten, dolg je kar 4,98 metra, zato mu oznaka mali LS nekako ne pristaja. A vendar je zelo na mestu, saj novinec v višjem srednjem razredu prinaša enak oblikovalski jezik s široko šestkotno masko, LED-luči značilne oblike L-finesse, razgibano bočno linijo in kupejevsko padajoč zadek kot največja, kar 5,23 metra dolga limuzina te znamke.

ES je tudi v kabini zelo soroden bratoma LS in LC, armaturna plošča je majhna, popolnoma digitalizirana, informacijsko obogatena s head-up displayem in v nadstrešku dopolnjena z »rožičkoma«, s katerima boste upravljali značaj podvozja.

Na vrhu sredinske konzole je enako razkošen 12,3-palčni zaslon, ki mu ukazuje drsnik kot pri miški na prenosnem računalniku. Izdelava je lexusovsko brezhibna, občutek za volanom je razkošen, vozniško orientiran. Prostornost zadnje klopi je zaradi daljšega medosja in nižjega položaja sedežev še izdatnejša kot pri GS.

Razburljive oblikovne poteze novega ES do vrhunca pripelje različica F-sport z 19-palčnimi kolesi (druge različice imajo 17- ali 18-palčna) ter morda že kar pretiranim spojlerjem na zadku.

Tehnično je ES pravi lexus, zato bo osrednja motorna različica štirivaljni hibrid ES300h. Sklop, znan iz modela IS, sestavlja 2,5-litrski štirivaljnik, ki teče po varčnem Atkinsonovem ciklu, ter elektromotor s skupno močjo 160 kilovatov (218 konjskih moči). Energijsko učinkovitost stroja najbolje opiše poraba 4,7 litra,, izmerjena že po novem realnejšem WLTP-ciklu.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov...

AVTO
Novice
Novice Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka...

AVTO
Novice
Novice Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž 6

V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost

AVTO
Novosti
Novosti (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX,...

AVTO
Novosti
Novosti Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili...

AVTO
Novice
Novice Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost 7

Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke...

AVTO
Novosti
Novosti Preobrazba japonca v prvem razredu

V Omanu smo vozili novi lexus LS500h, 5,23-metrsko limuzino s hibridnim pogonom, ki poleg luksuza in unikatnosti ponuja presenetljivo mero...