Lexus, ki je najzahtevnejše kupce sprva osvojil v ZDA, nato pa se odpravil na pohod v Azijo in Evropo, globalizira in s tem optimizira svojo ponudbo. Novi ES bo januarja 2019 prvič zapeljal v Evropo, v ZDA je medtem prevozil že šest generacij. Ob tem ne gre za dopolnitev, ampak zamenjavo za GS.
Globalizacija prinaša na eni strani poenostavitev, po drugi pa enotnejši in morda tudi cenovno agresivnejši nastop. Novi ES je zasnovan na platformi GA-K, ta je dejansko Toyotina platforma TNGA, ki služi za osnovo toyoti camry (vozili smo jo lani v Los Angelesu), hkrati pa tudi novemu ES. To med drugim pomeni, da ima ta prednji pogon (GS je imel zadnjega), da so kolesa potisnjena v skrajne robove karoserije, da je medosna razdalja za pet centimetrov daljša, dolžina pa kar 6,5 centimetra daljša, širina pa 4,5 centimetra večja kot pri GS.
ES je zato mersko izdaten, dolg je kar 4,98 metra, zato mu oznaka mali LS nekako ne pristaja. A vendar je zelo na mestu, saj novinec v višjem srednjem razredu prinaša enak oblikovalski jezik s široko šestkotno masko, LED-luči značilne oblike L-finesse, razgibano bočno linijo in kupejevsko padajoč zadek kot največja, kar 5,23 metra dolga limuzina te znamke.
ES je tudi v kabini zelo soroden bratoma LS in LC, armaturna plošča je majhna, popolnoma digitalizirana, informacijsko obogatena s head-up displayem in v nadstrešku dopolnjena z »rožičkoma«, s katerima boste upravljali značaj podvozja.
Na vrhu sredinske konzole je enako razkošen 12,3-palčni zaslon, ki mu ukazuje drsnik kot pri miški na prenosnem računalniku. Izdelava je lexusovsko brezhibna, občutek za volanom je razkošen, vozniško orientiran. Prostornost zadnje klopi je zaradi daljšega medosja in nižjega položaja sedežev še izdatnejša kot pri GS.
Razburljive oblikovne poteze novega ES do vrhunca pripelje različica F-sport z 19-palčnimi kolesi (druge različice imajo 17- ali 18-palčna) ter morda že kar pretiranim spojlerjem na zadku.
Tehnično je ES pravi lexus, zato bo osrednja motorna različica štirivaljni hibrid ES300h. Sklop, znan iz modela IS, sestavlja 2,5-litrski štirivaljnik, ki teče po varčnem Atkinsonovem ciklu, ter elektromotor s skupno močjo 160 kilovatov (218 konjskih moči). Energijsko učinkovitost stroja najbolje opiše poraba 4,7 litra,, izmerjena že po novem realnejšem WLTP-ciklu.