Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Pot uspeha nove avtomobilske znamke je v svetu uveljavljenih, še zlasti prestižnih znamk posejana z žeblji, če šef ni ravno kontroverzni Elon Musk. Če pa se zadeve lotiš prav in vmes ne delaš napak, je ta pot tudi dolgotrajna, draga, predvsem pa potrebuješ pravo strategijo, ki se je moraš držati stoodstotno.
Tako nekako bi lahko opisali vzpon Lexusa, 29 let stare avtomobilske znamke, ki je leta 1989 z razkošno limuzino LS najprej zapeljala na ameriški trg in v nekaj letih premagala vse prestižne tekmece, tudi nemške. Šele nato se je lotila drugih trgov, leta 2007 pa tudi največjega izziva – napada na evropski trg, kjer tradicija šteje največ, kupci BMW, mercedes-benzov in audijev pa so skoraj neomajno zvesti.
Prav ti izzivi pa so Lexus usmerili drugam kot nemške znamke. Japonci so se že davno usmerili tja, kamor drugi vozijo šele danes: v tihe in do okolja prijazne hibride, in tako pokazali drugačen, družbeno bolj sprejemljiv luksuz. Sočasno so razvijali skrb za kupce, ki je drugačna kot pri tekmecih in temelji na gostoljubnosti. »Naš kupec ni kralj, je gost, tako ga obravnavamo tudi pri nas,« je bilo sklepno sporočilo direktorja slovenske Toyote in Lexusa Primoža Tiringarja ob petkovem sprejemu v prenovljenem Lexus salonu v Ljubljani.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka potencialnim kupcem nekoliko subtilneje zlesti pod kožo. Vstop vanjo imajo imetniki srebrnih in zlatih kartic združenja Star Alliance in vozovnic poslovnega razreda.
Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta
Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW serije 5, mercedes-benzu E, audiju A6 in volvu S90
Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov dražji od krajše izvedenke
"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili njihovim željam," pravi vodja razvoja novega lexusa UX Chika Kako
Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke lože v Bruslju, mala SUV C3 aircross in stonic in samovozeči avtomobili v BTC Cityju
Managerska kategorija ponuja največ, kar v tem hipu ponuja avtomobilska industrija, obenem pa narekuje tehnične in oblikovne smernice, ki bodo vplivale na manjše modele