Avto

Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih garaž in si odrezal skoraj polovičen delež v prodaji te znamke

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

03.03.2018 06:00
Čas branja: 2 min
Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence
Najmanjši, a najpomembnejši Jaguar. Novi E-pace si bo letos odrezal skoraj polovico slovenske prodaje te znamke, prepričal naj bi 50 kupcev. Foto: Miloš Milač

Zdi se, da se je Jaguar kar čez noč spremenil iz športne in luksuzne tudi v SUV znamko. Izjemne priljubljenosti Angleži, pardon Indijci, kot kaže ne morejo spregledati, sestrski znamki Land Rover navkljub. Zato je tu, tudi v Sloveniji, že drugi jaguarjev SUV E-pace, tretji električni I-pace pa je bo ravnokar razkrit.

Novi E-pace je izjemno pomemben za to znamko, tudi v Sloveniji. "Letos bomo prodali med 100 in 120 jaguarjev, od tega pa bo skoraj polovica (okoli 50) E-paceov. Za avto je veliko zanimanja, saj smo v prvih dveh tednih prodaje našli že osem kupcev zanj, tudi za najdražje pakete first edition," nam je zaupal vodja prodaje Jaguarja Jure Poljak.

Podrobneje o novem jaguarju E-pace

Novi E-pace je avto simpatij in tudi nasprotij. Čeprav je odločno najmanjši v družini pace in tudi med jaguarju nasploh, še zdaleč ni najlažji. Jeklena karoserija brez lahkega aluminija mu namreč ne prinaša takšnih prihrankov kot aktualnemu svetovnemu avtu leta – F-pace. Zato je le 4,39 metra dolgi E-pace za 68 do 85 kilogramov težji od 4,73 metra dolgega srednjerazrednega F-pace. Osnovni tehta kar 1.775 kilogramov, zmogljivejši D180 s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom pa 1.843 kilogramov.

Ima pa E-pace druge vrline, ki jih ni mogoče spregledati. Začnimo pri oblinah, ki so spretno oblikovane, spredaj prepoznavne po velikih žarometih, zadaj pa po zašiljenem robu prtljažnega prostora.

Simpatično posebnost pomeni slika dveh jaguarjev, na levem spodnjem robu vetrobranskega stekla. E-pace simbolizira manjši od dveh, ki sledi večjemu.

Čeprav E-pace v medosju ni prav zelo velikodušen (2,68 metra), ima v kabini veliko prostora, prtljažnik pa pogoltne celih 577 litrov (ob podrti zadnji klopi 1.234 litrov). Kabina je urejena v znanem jaguarjevem športnem stilu, ki prinaša tudi visoko sredinsko konzolo in zelo dober položaj za volanom.

Motorna paleta je osredotočena na majhne štirivaljne stroj s prostornino dva litra. Dizelska imata 110, 132 ali 176 kilovatov (150, 180 oziroma 240 konjskih moči), bencinski pa 184 ali 220 kilovatov (249 ali 300 konjskih moči), poraba goriva pa niha med 4,7 in 8,0 litra, še po NEDC ciklu.

Cene za novinca pa se pričnejo pri 33.416 evrih za E-pace s prednjim pogonom, 110 dizelskimi kilovati, šeststopenjskim ročnim menjalnikom in osnovnim paketom base. V Ljubljanskem A-Cosmosu računajo, da se bodo kupci bolj pogosto odločali za zmogljivejše različice, denimo D180 AWD automatic s štirikolesnim pogonom in devestopenjsko avtomatiko. Takšen E-pace z opremo base stane najmanj 41.332 evrov, s paketoma S ali SE pa 50 oziroma 54 tisoč evrov. Za res bogat paket first edition boste odšteli 63 tisočakov, za najzmogljivejši E-pace P300 R-dynamic pa skoraj 68 tisoč evrov.

Kateri so najboljši paketi opreme

V ljubljanskem A-Cosmosu kot najbolj zanimiv paket ocenjujejo E-pace S, saj ima serijsko tudi usnje na sedežih, navigacijo (ta ima sodobnejšo programsko opremo kot F-pace), LED žaromete in še veliko drugih dodatkov. Res bogat paket opreme first edition, ki po ceniku stane več kot 63 tisočakov, pa iz zaloge prodajajo po 54 tisočakov, med Slovenci je že vzbudil veliko zanimanja.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo 2

Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom, 400 konjiči… in ceno 77 tisočakov

FINANCE
Avto
Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike
Avto
AvtoMiloš Milač Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike

Rjovenje šest-, osem-, deset- in 12-valjnih strojev se z elektriko seveda poslavlja.

FINANCE
Avto
Praznik bencina, elektrike in (tudi) dizla
Avto
AvtoMiloš Milač Praznik bencina, elektrike in (tudi) dizla 1

Avtomobilska Ženeva nam je ponovno odkrila tančico bližnje avtomobilske prihodnosti, ta je zanimiva, resda predvidljiva, a vseeno viharna

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Bo Magna Steyr v Gradcu izdelovala športni BMW in toyoto?
Avto
AvtoUroš Božin Bo Magna Steyr v Gradcu izdelovala športni BMW in toyoto?

V Magnini tovarni v Gradcu letos načrtujejo proizvodnjo 200 tisoč avtomobilov

FINANCE
Avto
Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici
Avto
AvtoUroš Božin Avtosalon v Washingtonu: romantika in tiho bogastvo v ameriški prestolnici 9

Bi imeli 650-konjskega camara ali ogromen poltovornjak za 50 tisoč evrov? V ZDA nič nenavadnega.

FINANCE
Avto
(video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX, na trgu bo predvidoma konec letošnjega leta

FINANCE
Avto
Dobro leto za slovenski Ford
Avto
AvtoMiloš Milač Dobro leto za slovenski Ford 1

Rast večja od povprečja na trgu, kopica novosti v letu 2018 in novi focus v zadnjem četrtletju