Od predstavitve Jaguarjevega F-pacea sta minili že dve leti, v tem času pa je postal prodajna uspešnica znamke. Pri Jaguarju se zavedajo pomembnosti ponudbe športnih terencev, zato so po napovedanem električnem I-paceu zdaj predstavili še novejšega člana družine terencev – E-pace. Jaguarjev mladič, vstopni model v svet Jaguarja, v dolžino meri 4,395 metra in se bo potegoval za isti kos pogače kot BMW X1, audi Q3 in mercedes-benz GLA.
Nepogrešljivo Jaguar
Oblikovalcem je uspelo združiti obline Jaguarjevih športnih avtomobilov v obliki uporabnega in prostornega terenca. Sprednje in zadnje luči svetijo v LED-tehnologiji in spominjajo na športnika F-type, celotna karoserija pa sledi trenutnim oblikovnim trendom britanske znamke.
Padajoča streha in visoka bočna linija se prekrižata nad zadnjim kolesom. Streha se spusti do zadnjih luči, spodnja linija oken pa se konča z integriranim spojlerjem. Kupci bodo odvisno od paketa opreme lahko izbirali med od 17- do 21-palčnimi platišči.
Terenec za milenijce
Z 2,68 metra medosne razdalje obljublja dovolj prostora za petčlansko družino. V prtljažniku je mogoče spraviti za 577 litrov prtljage. Notranjost je v skladu s trendi in omogoča digitalno povezljivost po celotni kabini. Projekcijski zaslon vozniku prikazuje do 66 odstotkov več podatkov. Mlajše generacije bodo cenile do štiri 12-voltne polnilne točke, pet USB-priključkov in brezžično spletno povezavo 4G za osem naprav.
Pet dvolitrskih štirivaljnih motorjev
Izbirali boste lahko med tremi dizelskimi in dvema bencinskima motorjema, ki razvijajo od 110 kilovatov (150 konjskih moči) do 221 kilovatov (300). Šibkejša dizla, ki bosta najzanimivejša za slovenske kupce, bosta serijsko opremljena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, devetstopenjski samodejni menjalnik ZF pa bo treba doplačati. Najzmogljivejši dizelski motor in bencinska stran ponudbe bosta s samodejnim menjalnikom opremljena serijsko.
Kot mačka pristal na kolesih
Le vstopni dizelski model serijsko ne bo prenašal moči na vsa štiri kolesa. Začetek prodaje načrtujejo pozimi, na ceste bo zapeljal v začetku prihodnjega leta. Izdelovali ga bodo v Gradcu, zanj pa bo treba ošteti vsaj 35 tisoč evrov. Jaguar je novo mačko predstavil spektakularno. S 15,3 metra dolgim spiralnim skokom, v katerem se je obrnil za 270 stopinj, so E-pace vpisali v Guinnessovo knjigo rekordov.