Francoski Citroën je predstavil novi avto nižjega razreda, naslednika mestnega C3, ki se bo od tekmecev ločil predvsem po drzni in šaljivi obliki. Prodajne številke v tem razredu sicer kažejo, da gredo najbolje v denar klasiki tega razreda - že osem let stara fiesta, klasični polo, dinamični clio in corsa kot edina res sveža predstavnica.
"Želimo osvojiti nove kupce, predvsem mlajše. Imamo seksi, čokat in precej neobičajen avto za ta razred, je komentirala prva dama Citroëna Linda Jackson.
Naš intervju z Lindo Jackson: Angležinja, ki podira klišeje sveta avtomobilov
Takšen pristop je Citroën izbral, ker želi prepričati mlajše kupce kot doslej, povprečno starostno mejo bi rad premaknil iz 59 na 50 let.
Oblikovna smer je bila logična, podobnost s hišnim C4 cactusom, na boku ga namreč prav tako krasijo gumijaste zaščite air bumps, na prednjem delu tudi večjim C4 picassom. Novi C3 je obenem zrasel v merah, saj je imel v tem v primerjavi s tekmeci še nekaj rezerve. Novinec je dolg 3,99 metra (+ 5 centimetrov), širši za dva in v medosju daljši za sedem centimetrov, kar obljublja ugodne prostorske razmere v kabini.
Novi C3 bodo poganjali že znani motorji, trivaljni 1,0 in 1,2 litrski z močjo od 50 do 81 kilovatov ter 1,6 litrski dizelski BlueHDI s 55 in 73 kilovati.
Na vrhu prodajne lestvice so bili že dolgo znani, celo ostareli in zreli modeli ford fiesta, volkswagen polo, renault clio in edina sveža med uspešnimi - opel corsa s prodajo med 250 in 308 tisoč vozil. V prvem četrtletju letos je C3 dobil nov zagon, prodajne akcije so njegovo prodajo povečale za 14 odstotkov na 35.446 vozil. Lani in letos je v Evropi pristal na devetem mestu razreda.
Na našem trgu je lani našel 453 kupcev in si izboril sedmo mesto v B razredu majhnih vozil, v prvih polletju letos je delež C3 v B segmentu v Sloveniji padel na 3,68 odstotke, našel je 246 kupcev.