Ob tem ga poganjajo sodobni in varčni motorji - poudarek je na dveh dizlih -, založenost z varnostjo pa je bogata že v osnovnih modelih. Novi avensis ima nekaj večje zunanje mere kot predhodnik, limuzinski je dolg 4,75, karavanski touring sports pa 4,82 metra.
evrov je tržna cena toyote avensis 2.0 D-4D luna.
764
evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.
4,5
litra je povprečna poraba avensisa 2.0 D-4D.
Skoraj enake so tudi osnovne poteze, od klinastega nosu, vzpenjajoče se bočne linije in odsekanega zadka. Popolnoma nove pa so podrobnosti, denimo filigranska maska z ozko kromirano letvico, ki teče po sredini, trikotnimi in v blatnike zajedajočimi se žarometi, ki so v duhu časa halogenski z dnevnim trakom LED ali popolnoma LED v boljših opremskih paketih. Nov in bolj sodoben je tudi zadek, temeljita prenova pa pušča vtis nove generacije, čeprav to dejansko ni.
V duhu časa je avensis dobil 4,2-palčni zaslon med merilnikoma, ki prikazuje podatke potovalnega računalnika, varnostnih sistemov in podobno ter osempalčni zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole, ki je lepo pregleden in dovolj preprost za uporabo. Prostorsko velikodušna v vse smeri je zadnja klop, tudi prtljažnik je povsem soliden. V limuzinskem avensisu v osnovi meri 509 litrov, še bolj prijazen je karavanski touring sports, ki pospravi od 543 do (ob podrti zadnji klopi) 1.630 litrov prtljage.
Temeljitejši posegi v mehaniko in podrobnosti so lastnosti avensisa dvignili na precej visoko raven, postal je udobna, tiha in varčna limuzina, pisana na kožo dolgoprogašem, ki iščejo zanesljivost, ne zabave za volanom. Vsak avensis je serijsko opremljen še s pomočnikom za lažje speljevanje na klancu, pričakovano varnostjo in sklopom varnostnih sistemov safety system.