Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Japonska kraljica zdravega razuma

Čas branja: 1 min
14.04.2016  23:00  Dopolnjeno: 16.05.2016 13:21
Toyota je zaradi omejenega obsega trga poslovnih limuzin in zaradi racionalnih želja kupca ob prenovi avensisa ubrala neko srednjo pot. Kupcem je ponudila pošteno osvežen, ne popolnoma nov in predvsem dostopen avto.
Japonska kraljica zdravega razuma
Toyota avensis tudi po prenovi pomeni predvsem razumen nakup.

Več iz teme:  
Toyota >
Obveščaj me o novih člankih:  
Toyota dodaj

Toyota-avensis-2.1460648353.jpg

Ob tem ga poganjajo sodobni in varčni motorji - poudarek je na dveh dizlih -, založenost z varnostjo pa je bogata že v osnovnih modelih. Novi avensis ima nekaj večje zunanje mere kot predhodnik, limuzinski je dolg 4,75, karavanski touring sports pa 4,82 metra.

23.200

evrov je tržna cena toyote avensis 2.0 D-4D luna.

764

evrov je mesečni najem z vsemi vključenimi stroški za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

4,5

litra je povprečna poraba avensisa 2.0 D-4D.

Skoraj enake so tudi osnovne poteze, od klinastega nosu, vzpenjajoče se bočne linije in odsekanega zadka. Popolnoma nove pa so podrobnosti, denimo filigranska maska z ozko kromirano letvico, ki teče po sredini, trikotnimi in v blatnike zajedajočimi se žarometi, ki so v duhu časa halogenski z dnevnim trakom LED ali popolnoma LED v boljših opremskih paketih. Nov in bolj sodoben je tudi zadek, temeljita prenova pa pušča vtis nove generacije, čeprav to dejansko ni.

Podobno je v kabini, ki je v prednjem delu bogatejša za na otip in videz prestižnejšo armaturno ploščo z mehko plastiko in srebrnimi ali bronasto rjavimi letvicami okoli sredinske konzole in na vratih. Novi so še sedeži, ki vabijo z bogatim oblazinjenjem, dolgim sedalnim delom in udobjem, ki je blizu foteljem v volvih.

V duhu časa je avensis dobil 4,2-palčni zaslon med merilnikoma, ki prikazuje podatke potovalnega računalnika, varnostnih sistemov in podobno ter osempalčni zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole, ki je lepo pregleden in dovolj preprost za uporabo. Prostorsko velikodušna v vse smeri je zadnja klop, tudi prtljažnik je povsem soliden. V limuzinskem avensisu v osnovi meri 509 litrov, še bolj prijazen je karavanski touring sports, ki pospravi od 543 do (ob podrti zadnji klopi) 1.630 litrov prtljage.

Temeljitejši posegi v mehaniko in podrobnosti so lastnosti ­avensisa dvignili na precej visoko raven, postal je udobna, tiha in varčna limuzina, pisana na kožo dolgoprogašem, ki iščejo zanesljivost, ne zabave za volanom. Vsak avensis je serijsko opremljen še s pomočnikom za lažje speljevanje na klancu, pričakovano varnostjo in sklopom varnostnih sistemov safety system.

Toyota-avensis-3.1460648355.jpg


Več iz teme:  
Toyota >

Preberite tudi:

14.04.2016

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Odtaja še tako ledeno srce 18

Peugeot 208 je po prenovi na svojo stran pridobil še nekaj voznic, na njihova srca pa rad potrka tudi z varčnim turbodizlom

AVTO
Testi
Testi Očitna zadrega, srečen konec 4

Test: toyota avensis 2.0 D-4D TS; avensis v karavanski oziroma touring sports izvedbi je po prenovi opazno drugačen, vendar brez oblikovne...

AVTO
Novosti
Novosti Prijazni velikan vozi v slovenske garaže 4

Prek 2,2 milijona v svetu, prek 200 tisoč v Evropi od leta 2000 in 117 v Sloveniji. RX Četrti je na naš trg zapeljal v četrtek s ceno...

AVTO
Testi
Testi Škoda, ki bi v idealnem svetu odpihnila BMW, audije in mercedes-benze 29

Škoda superb 2.0 TDI laurin & clement - limuzina z orjaško potniško kabino, zelo solidno tehniko in prizemljeno ceno - si utira pot na...

AVTO
Novosti
Novosti Varnost za množico, ne zgolj elito 5

Toyota za skromen denar ali pa celo v serijski opremi ponuja paket varnostnih sistemov TSS, preizkusili smo jih v aurisu in avensisu

AVTO
Novice
Novice Varnostni sistemi za vsak žep

Pogledali smo, kaj proizvajalci na področju aktivne varnosti ponujajo za dokaj razumen denar.

AVTO
Testi
Testi Za volanom avta na vodik - vožnja v čisto prihodnost 41

Po nemških cestah smo prevozili prek 200 kilometrov s prvim velikoserijskim avtomobilom na vodikovo gorivo, s toyoto mirai

AVTO
Novice
Novice TOP 10 varčnih avtov za vsak žep 32

Za 10 do 15 tisočakov si lahko danes privoščite avto s porabo le dobre tri litre nafte. Za okoljsko še bolj prijazno tehnologijo pa...