BMW je s 5,2 odstotno rastjo in 1,91 milijona vozili krovne znamke BMW ohranil prvo mesto. Mercedes-Benz je s precejšnjim, 13 odstotnim skokom, preskočil Audija in se trdno zasidral na drugem mestu s 1,87 milijona prodanimi vozili. Audi pa je kljub rasti, sicer le 3,6 odstotni, pristal na tretjem mestu s 1,82 milijona prodanimi vozili.
Podrobnejša analiza - Mercedes-Benz v svetu ugnal Audija, BMW ostaja nepremagljiv.
Če se bo trend nadaljeval tudi v letošnjem letu, si bo Mercedes-Benz leto 2016 zapomnil kot leto, ko si je priboril nazaj leta 2005 izgubljeno krono. Lanska rast BMW je bila s 5,2 odstotki namreč najskromnejša od kriznega leta 2009, tudi Audi je v preteklih letih delal večje prodajne skoke kot lani.
A ni tako enostavno, oba ogrožena tekmeca Mercedes-Benza, ki je očitno na prehitevalnem pasu, imata letos nekaj asov v rokavu. Audi stavi na polno leto prodaje lansko jesen predstavljenega A4, prihaja še nekaj drugih modelov, denimo A5 in Q2. BMW letos ne pričakuje večjih novosti, ki bi utegnile močno popraviti prodajo. Prvo mesto bo moral braniti z obstoječimi modeli, osveženo serijo 3, serijama pet in X3 v zadnjem letu prodaje (modela lahko prodajno dvigne le s konkretnimi popusti), povsem novo sedmico, ki sicer ni avto z velikim prodajnim dosegom in še svežim X1, ki ima nekaj večji potencial rasti.