Nemški Mercedes-Benz, del koncerna Daimler je v tekmi za drugo mesto med prestižnimi znamkami s prodajo 1,87 milijona vozil lani ugnal znamko Audi, ki je našla 68 tisoč manj kupcev. Oba prestižna proizvajalca sta sicer lani povečala prodajo, Mercedes-Benz za 13,4, Audi pa za 3,6 odstotke.
Mercedes-Benz je tekmo za drugo mesto dobil na Kitajskem, kjer je lani prodajo povečal za 33 odstotkov na 373.459 vozil, Audi pa je na tem trgu prodajo celo zmanjšal za dober odstotek na 571 tisoč vozil. Najbolje prodajani Mercedes-Benz lani je bil novi razred C, ki je našel skoraj 444 tisoč kupcev.
Audi z rezultatom sicer ni nezadovoljen. Predsednik uprave te znamke Rupert Stadler je v izjavi za javnost povedal, da je z lanskim rezultatom presegel načrte za 300 tisoč vozil oziroma 20 odstotkov. Še dodaten prodajni pospešek pa pričakuje v letošnjem letu, ko bosta na polno zaživela modela Q7 in A4.
Septembra lani smo se z njim pogovarjali v Benetkah.
In BMW? Uradni rezultati za to znamko še niso znani. A glede na prodajo 1,73 milijona vozil in 5,8 odstotno rast prodaje v prvih 11 mesecih lani, bo v zadnjem mesecu z lahkoto presegel rezultat tekmeca, ki ga je iz prvega mesta zrinil daljnega leta 2005.