Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Novi mercedes-benz C coupe ima veliko skupnega z limuzinskim C, a je obenem skoraj vsaka karoserija poteza zrisana ali ukrivljena na novo. Elegantni kupe bo prihodnje letos zapeljal v 20 do 30 garaž, Slovenci pa bomo zanj odšteli od dobrih 34 do več kot 102 tisoč evrov.
Če odštejemo nekaj centimetrov krajši limuzinski kupe CLA, je novi C coupe najbolj dostopen kupe te nemške znamke. Te dni je zapeljal v razmeroma majhen srednji razred kupejev, kjer mu družbo delata še BMW serije 4 coupe in že ostareli audi A5. Oznaka majhen mu sicer ne pritiče, saj je s 4,69 do 4,75 metra dolžine (AMG) skoraj tako velik kot volkswagen passat. Ob tem je le za centimeter krajši od E coupeja (ki je bil dejansko le po imenu privzdignjen C coupe). A tu je trik, novi C ga dejansko zamenjuje, Mercedes-Benz pa z novim, bolj logičnim poimenovanjem postavlja stvari na svoje mesto.
Novi kupe je narejen v pričakovani maniri: dokaj dolg motorni pokrov z dokaj kratkim previsom prek prednjega para koles, velikim, pa sploh ne pretežkim parom vrat in kupejevsko spuščajočim se zadkom, ki se konča s skoraj diskretnim spojlerjem na pokrovu prtljažnika. Proporci so pravi, avto deluje čvrsto, krasijo ga prepoznavna maska, ozke luči, dokaj skromna oddaljenost od tal (saj je kupe!), kolesna platišča v razponu od najmanj 17 do največ 19 palcev ter dvojni kromiran izpuh. Janez Kovačič
Podobnost in razlike
Podobnost z limuzino razreda C je jasna, tako po imenu kot oblikovno. Morda pa ni vidno, da so oblikovalci z Robertom Lešnikom na čelu uporabili le podobne poteze, jih na novo pogladili in preoblikovali. Prednji del je zrisan v slogu limuzine, zadek je podoben večjemu in prestižnejšemu S coupeju. C coupe tako ni le dvovratni C, kar dokazujejo tudi razlike v merah in oblinah. Od limuzine je za 1,7 centimetra daljši in 1,5 centimetra nižji. Klasičen C coupe je dolg 4,69 metra, različici AMG pa predvsem zaradi prednjega in zadnjega okrasja kar 4,75 metra.
V kabini je nezgrešljiva podobnost z limuzino C, ker so vrata daljša, pa prednjima potnikoma do pasu pomaga vodilo, ki ju pomakne bliže. Zadaj je prostora manj, manjši je tudi 400- oziroma (pri AMD) 355-litrski prtljažnik. Enaki pa so pogon, motorji, menjalniki in varnostni pripomočki (seznam različic spodaj).
V osnovnih nastavitvah je S coupe povsem običajen nedeljsko krotek avto, ki je, parkiran pred najboljšim sosedom, vreden pogleda in ogleda. Toda že pri vključenem programu sport+ in nekoliko drugačnem zvoku agregata ti postane jasno, da klasična pogonska zasnova (motor spredaj, pogon zadaj), velika medosna razdalja, široki koloteki in nizko težišče zagotavljajo čistokrvne, toda še vedno obvladljive dirkaške občutke. Ampak ko prestaviš v »race«, onemogočiš vmešavajočo se prestavno elektroniko in odpreš vse registre izpuha, se v hipu znajdeš v povsem drugem svetu: motor se oglaša s pavarottijevsko močjo in prej obvladljive ovinke bliskovito spremeni v zmuzljive drsalnice. To ni več kupe za vsak dan, ampak brutalnež, ki zahteva vajeno roko, prefinjeno nogo in predvsem trezno glavo. Janez Kovačič
Mercedes-Benz C coupe; različice, moč, poraba in cena
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.
Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.
Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanovanje – pa tudi stane približno toliko.
Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.
Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.
Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši izvedbi pa bo od septembra naprodaj za 31.500 evrov. Vozili smo ga v Luksemburgu.