Karoserijskih sprememb je tudi tokrat več kot se zdi na prvi pogled. Novi C coupe ima daljša vrata brez okvirja, zato se oddaljeni varnostni pas ob vstopanju pripelje k vam - prijazen trik, ki ga poznamo že iz modela CLK. V kabini zvesto sledi limuzini razreda C, podobne so tudi zunanje mere razen nekaj nižje strehe.
Najnovejši avto te znamke, je seveda dobil še druge sladkorčke. Od elegantne armaturne plošče, klasičnega podvozja z doplačljivim čvrstejšim vzmetenjem in sistemom direct-steer, do prav tako doplačljivega zračnega vzmetenja airmatic.
Povzeti so tudi varnostni sistemi, motorno ponudbo pa bodo sprva sestavljali le štirivaljni stroji v bencinskih modelih C 180 s 115 kilovati, C 200 s 155 kilovati, C 250 s 180 kilovati in C 300 s 180 kilovati, ki neposredno napada BMW 428i s prav tako dvolitrskim turbo motorjem. Dizla sta zaenkrat le dva, C 220d s 125 kilovati in C 250d, ki jih ponuja še 25 več.
Divji dvojec AMG s 350 ali 375 kilovati