Avto

Robert Lešnik je užival, ko ga je risal

Novi razred C je prava osvežitev poslovnega razreda, saj je sodoben, lahek, varčen, a vseeno klasičen. Na naše ceste je zapeljal danes za dobrih 32 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.03.2014 16:28
Dopolnjeno: 11.03.2014 18:16
Čas branja: 2 min

Kompaktni mercedes-benzi A, B, CLA in GLA so slovenskemu oblikovalcu Robertu Lešniku, šefu oblikovanja zunanjosti pri Mercedes-Benzu, prinesli precejšen izziv. Pri risanju novega poslovnega razreda C pa je najbrž užival, saj je tako kot pri razredu S lahko uresničil svojo predstavo o sodobni limuzini z zadnjim pogonom, je v našem pogovoru pojasnil Lešnik.

P3110283.1394552656.JPG.n.600px.jpg
Novi razred C je sprva na voljo v treh različicah C 180 in 200 ter dizelski C220 CDI. Cene segajo od 32.480 do 37.210 evrov.

Novi C sedi na zadnjih kolesih

Privoščil si je več prostora, tako je novi C podaljšal za deset centimetrov na 4,69 metra. V medosju ga je raztegnil za deset centimetrov na 2,84 metra, prednjo premo premaknil daleč naprej, zadek pa znižal in elegantno zaokrožil. Vtis da avto sedi na zadnjih kolesih je ustvaril tudi s padajočo stransko linijo, ki se dviga prek prednjih bokov in prične spuščati že ko prestopi odprtino prednjih stranskih vrat.

P3110295.1394555628.JPG.n.600px.jpg

Prostorna in končno prestižna kabina

Dodatne centimetre so izkoristili tudi inženirji in oblikovalci kabine, ki so priskrbeli več prostora na zadnji klopi. Veliko pozornosti pa so namenili tudi materialom in obliki armaturne plošče. Ta je bistveno bolj prijetna na videz in otip kot v prejšnjem C. Sredinska konzola je široka in čista, gumbi so skoraj v celoti izginili, njihovo vlogo pa je prevzel vrtljivi gumb ki ukazuje sedem ali 8,4 palčnemu zaslonu nad okroglimi zračniki. Novi C ponuja tudi dostop do spleta, povezljivost z applovimi napravami, veliko sistemov aktivne in pasivne varnosti znanih iz večjih modelov, celo zračno podvozje - prvo tovrstno v tem razredu.

P3110270.1394555849.JPG.c.600px.jpg

Do sto kilogramov manjša masa

Dodatni centimetri zaradi uporabe lahkih materialov pri snovanju razreda C, predvsem jekla z visoko trdnostjo in aluminija, pa niso prinesli dodatnih kilogramov. Novi C je do sto kilogramov lažji od prejšnjega, ob tem so motorji varčnejši do 20 odstotkov. Pakete exclusive, elegance, avantgarde in AMG line sedaj niso vezani na notranjo opremo, ampak je avto moč sestaviti po želji - denimo športen videz zunanjosti in luksuzno kabino paketa exclusive.

Dva obraza - klasičen in sodoben

Obraza novega C sta dva - klasičen s tremi prečkami v s kromom obrobljeni maski in zvezdo na pokrovu motorja ter bolj mladosten avantgarde z dvema odebeljenima prečkama in zvezdo ki ju prekinja na sredini maske.

Mercedes-C-1-xxxnet.1394558125.jpg.o.600px.jpg

Kar 15 motornih različic, tudi priključni hibrid

Motorna ponudba je skromna le začetku prodaje, obsega bencinska C180 s 115 kilovati in C200 s 135 kilovati in že znani turbodizel C220 s 125 kilovati in porabo natanko štiri litre na sto kilometrov. V prihodnjih mesecih pa se bo razširila na kar 15 različic. Izpostavljamo osnovna; bencinski C 160 s 95 kilovati (129 konjskimi močmi) in C 180 ter 200 CDI, ki ju bo poganjal nov 1,6 litrski turbodizel s 85 oziroma 100 kilovati (115 oziroma 136 konjskimi močmi). V napovedniku novih različic, ki ga je danes predstavil distributer Autocommerce in verjetno sodi še pod oznako zaupno (nekaj motorjev namreč še ni bilo uradno razkritih), izstopajo še C 350 plug-in hybrid, ki ga poganjata dvolitrski turbo s 155 in elektro motor s 50 kilovati, športni C 450 AMG sport 4Matic s 270 kilovati (367 konjskimi močmi) ter seveda AMG različici.

Dirkaški AMG s 476 ali 510 ''konji''

Ti bosta dve, prva C 63 AMG s 350 kilovati (476 konjskimi močmi) in druga C 63 AMG S s 375 kilovati (510 konjskimi močmi), ki bo najverjetneje (po zgledu E 63 AMG S) opremljena s štirikolesnim pogonom.

Foto: Miloš Milač

novi_mercedes_c_robert_lesnik.20131216150516.jpg.o.600px.jpg
Tudi novi razred C je delo slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki se je pri risanju poslovnega C vidno zgledoval po razkošnem razredu S.

novi_mercedes_c5.20131216150627.jpg.s.600px.jpg

novi_mercedes_c4.20131216150644.jpg.s.600px.jpg

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

02.04.2015
31.08.2015
FINANCE
Avto
Renault scenic je dobil pravega naslednika, le z drugačnim imenom
Avto
AvtoJure Šujica Renault scenic je dobil pravega naslednika, le z drugačnim imenom

Novinec, ki se uvršča med modela captur in austral, je podobno kot izvirni scenic zasnovan kot klasičen družinski enoprostorec, v dolžino pa meri prav toliko kot četrta generacija scenica.

FINANCE
Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja
Finance
Intervju
Špela Mikuš Pred SMK: Strategija naj ne bo skupek pobožnih želja 2

Per Kristiansen iz podjetja Trivium bo na Slovenski marketinški konferenci 30. in 31. maja govoril o strategiji in tem, kako o njej razmišljati drugače.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Volkovi z Wall Streeta: zakaj vlagati kot Buffett in kaj poganja rast zlata
FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke 2