Mercedes-Benz se je odzval na novosti najbližjih tekmecev, na osveženi in izboljšani BMW M135i s šestvaljnikom pod pokrovom in audija RS3, ki je razred A v zadnji izdaji prehitel za nekaj konjev in desetink pri pospešku. Mojstri oddelka AMG so hitro reagirali, iz obstoječega dvolitrskega turbo stroja, ki smo ga junija 2013 preizkušali na nemškem dirkališču Bilsterberg, so potegnili dodatnih 21 konjev in tako dosegli največjo specifično moč pri serijskih štirivaljnikih: 191 konjev na liter.
Inženirji so tudi povečali navor na 475 newtonmetrov, izboljšali menjalnik, pritaknili nastavljivo podvozje in ponovno dosegli najbolj ekstremne številke tega razreda: 381 konjev in 4,2 sekunde pospeška do stotice.
Dodatnih 21 konjev so pridobili z več manjšimi spremembami, posegli so v čase odpiranja ventilov in optimizirali zgorevanje, maksimalen pritisk v turbo polnilniku je ostal 1,8 bara. Boljše zmogljivosti so dosegli tudi s posegom v prestavna razmerja sedemstopenjskega samodejnega menjalnika z dvema sklopkama, ki ima krajša razmerja med tretjo in sedmo prestavo, zato se motor siloviteje odziva na dodajanje plina in v posameznih prestavah dosega višje vrtljaje. Izboljšan menjalnik ima krajše menjalne čase, izboljšan program hitrega štarta pa dodatno pripomore k precej boljšim pospeškom do stotice v primerjavi s predhodnikom (4,2 proti 4,6 sekunde). Povprečna poraba goriva je po tovarniških meritvah ostala enaka, 6,9 litra na sto kilometrov, kar prav tako pomeni rekordno razmerje med močjo in porabo.
Morda še pomembnejša novost pri novem A 45 AMG 4matic, pa je serijsko nastavljivo podvozje, ki smo ga pri predhodniku pogrešali. Novi dynamic select ima v najmočnejšem A, tako kot v športniku AMG GT in v limuzini C 63 AMG, pet nastavitev, comfort, sport, sport+, individual in race. Program comfort omogoča sproščeno vožnjo z manjšo odzivnostjo motorja in menjavami prestav pri nižjih vrtljajih. V tem načinu zna motor ob stalni hitrosti tudi izklopiti delovanje in jadrati. Program sport prinese boljšo odzivnost motorja in menjalnika in krepkejši zvok, v sport + menjalnik še hitreje reagira na voznikove želje, v programu individual pa lahko te parameter nastavljate po lastnih željah, vključno s sistemom ESP v treh načinih (hitrostih) delovanja.
Peti, še bolj ekstremen program race, je primeren predvsem za dirkališče. Dobite pa ga le v doplačljivem paketu AMG dynamic plus s serijsko prednjo zaporo diferenciala, ki pride do izraza predvsem pri pospeševanju iz zavojev. S paketom AMG dynamic plus dobite še AMG ride control, ki omogoča dvostopenjsko samodejno nastavljanje vzmetenja posameznega kolesa in odzivnosti volana glede na vozne razmere. Voznik si parametre lahko nastavi tudi sam.
Štirikolesni pogon 4matic seveda ostaja redni del ponudbe tega AMG. V osnovi motor poganja le prednja kolesa, v primeru izgube stika koles s cesto, pa se v razmerju do 50:50 moč prek elektronske sklopke prenaša tudi na zadnja.
Manjše so spremembe dodatkov na karoseriji, oblikovalci so s spremenjenima odbijačema in zadnjim difuzorjem dosegli boljšo aerodinamiko in stabilnost pri višjih hitrostih. Prednja sedeža imata po višini nastavljiv sedalni, LED luči so serijske, druge novosti pa so znane iz ostalih različic osveženega razreda A.