Avto

PAL 2015: Audi A6 v duhu modela 100 2.3E

Audi A6 je ob zadnji prenovi dobil serijske ksenonske, za doplačilo pa LED ali matrix LED-žaromete in varčnejše motorje

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.04.2015 22:30
Dopolnjeno: 16.04.2015 23:56
Čas branja: 2 min

V začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja je bil Audijev paradni konj limuzina ali karavan 100 najpogosteje opremljen z 2,3-litrskim bencinskim petvaljnikom z 98 ali sto kilovati. Preproste in precej odsekane, a spretno zaobljene poteze zelo klasične limuzine, vzdržljiv motor s prijetno barvo glasu, ki je sicer pil deset litrov in več, a je znal brez večjih težav prevoziti tudi več kot pol milijona kilometrov, značilna kabina z odličnimi sedeži, veliko zračnosti in tipično polkrožno obliko armature in nekaj tiste ljudskosti, ki se je je Audi, da bi laže tekmoval s tekmecema Mercedes-Benzom in BMW, v poznejših modelih poskušal otresti.

P4050954.1429221368.jpg.o.600px.jpg
Audi A6 danes meri kot nekdaj A8, s 4,93 metra zunanje dolžine je eden največjih avtov svojega razreda, zaradi lahke gradnje pa eden najlažjih.

P4051015.1429221370.jpg.o.600px.jpg
Obel zadek, veliko uporabne vsebine

Na zdaj že četrt stoletja staro stotico me je spomnil novi preizkusni A6 2.0 TDI 190, tokrat sicer z dvolitrskim turbodizlom, a precej asketsko opremo, temno kabino brez nepotrebnih in dragih ličil in spet preprosto, nič kaj izstopajočo obliko armaturne plošče kot daleč v preteklosti. Res je, da takšen danes stane dobrih 50 tisočakov, leta 1990 je bilo dovolj enaka vsota mark. V tem času se je sicer veliko spremenilo, Audi je ujel in na določenih trgih celo prehitel oba tekmeca, morda se je pri novem A6 zato nehal bahati s posebnimi oblikovnimi potezami, razkošno armaturo... prostor je ostal, občutek kakovosti je precej boljši kot takrat.

Ob zadnji prenovi je dobil serijske ksenonske, za doplačilo pa LED ali matrix LED-žaromete, ki smo jih spoznali že v audiju A8. Novi oziroma osveženi pa so tudi motorji. Meja navzgor ni, A6 si lahko zamislite tudi kot S6 ali RS6, a oba sodita med eksotiko. V realni čas pa sodi dvolitrski turbodizel s 110 ali še bolje 140 kilovati, ki je po prenovi postal še bolj tih in uglajen, ob nežni desni nogi tudi zelo varčen, saj ga je mogoče voziti s 5,5 do šestimi litri. Zelo harmoničen avto z malo pomanjkljivostmi.

P4051022.1429221371.jpg.o.600px.jpg
V osnovni opremi brez razkošja, a z odlično ergonomijo, izdelavo in zvočno izolacijo.

Foto: Miloš Milač



50.410

evrov je tržna cena audija A6 2.0 TDI S-tronic business.

1.436

evrov je mesečni najem audija A6 2.0 TDI S-tronic business z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov.

Vir: ALD Automotive

4,2

litra je povprečna poraba dvolitrskega turbodizla.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

08.04.2015
29.10.2014
FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel
Avto
AvtoMiloš Milač Kako je Audi iz kopice nesmislov naredil smisel 2

Audi Q8 je avto z vseh vetrov, povezuje luksuz, robustnost in kupejevstvo. Lastnosti, ki v teoriji ne sodijo skupaj, se v praksi prav lepo dopolnjujejo. Ta hip je v Sloveniji na voljo le dizelski 50 TDI, stane pa 83.400 evrov.

FINANCE
Avto
Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo
Avto
AvtoMatej Kačič Nekoč najmanjši Audi pred življenjsko vlogo

Prek več kot 2.000 metrov visokih prelazov v osrčju italijanskih Dolomitov smo zapeljali novi Audi Q3 ter spoznali, da bo zagotovo kos visokim ambicijam - postati eden prodajno najpomembnejših modelov prestižne nemške znamke.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin
Avto
AvtoMiloš Milač Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice
Avto
AvtoMiloš Milač Tu je audi A6, digitalen avto za malo večje množice 3

Na trg je zapeljal novi audi A6, najbolj dostopen prestižni audi nove generacije in eden najbolj priljubljenih audijev nasploh. Osnovni štirivaljni dizel 40 TDI stane 55 tisočakov. Letos bo prepričal od 50 do 60 Slovencev, prihodnje leto kar 250.

FINANCE
Avto
Bram Schot bo novi šef Audija
Avto
AvtoUroš Božin Bram Schot bo novi šef Audija

Na vrhu Audija je junija začasno zamenjal Ruperta Stadlerja, ko je ta zaradi domnevnega prikrivanja podatkov in zavajanja v oglaševanju dizelskih motorjev odšel v pripor.

FINANCE
Avto
Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave
Avto
AvtoMiloš Milač Audijev šef zapušča mesto predsednika uprave

Včerajšnja aretacije je prvega moža pripeljala do odločitve, da začasno zapusti mesto predsednika uprave Audija in člana uprave Volkswagna