Južnokorejski proizvajalec avtomobilov Hyundai Motor je v zadnjem četrtletju lani ustvaril 1,3 milijarde evrov čistega dobička, kar na letni ravni predstavlja 22,2-odstotni padec. Dobiček je zaradi močnega vona upadel kljub rasti prihodkov, ki so se okrepili za osem odstotkov na 18,78 milijarde evrov. S podobnimi težavami se je srečala tudi Kia, ki se ji je dobiček prepolovil.
Dobiček iz poslovanja je v lanskem četrtem trimesečju na letni ravni upadel za 7,6 odstotka na 1,50 milijarde evrov. Rast prihodkov namreč ni bila dovolj močna, da bi preprečila padec dobička, ki je posledica močnejše nacionalne valute. Hyundai sicer letos načrtuje 1,8-odstotno rast prodaje vozil na 5,05 milijona, vendar uprava meni, da bodo načrte presegli.
Hyundai, ki je s hčerinsko družbo Kia peti največji avtomobilski proizvajalec, je v zadnjem desetletju konstantno širil svojo prisotnost na globalnem trgu, vendar pa se v zadnjem letu sooča s težavami zaradi močne nacionalne valute. Južnokorejski von je namreč v primerjavi z japonskim jenom na najvišji ravni po letu 2007.