Ford Evropa je zaradi velikega povpraševanja po novih modelih in gospodarskih vozilih te znamke lani povečal prodajo in pridobil tržni delež. Tako je Ford lani na svojih 20 tradicionalnih evropskih trgih skupno prodal 1,16 milijona vozil, kar pomeni povečanje za 7,3 odstotka v primerjavi s predhodnim letom. Letos upe polagajo v prenovljena focusa in C-maxa ter novega S-maxa in tudi mustanga. SUV edge bo začetek proizvodnje dočakal konec leta 2015.
Fordov skupni tržni delež med vozili v Evropi se je leta 2014 povečal za 0,2 odstotne točke na osem odstotkov, kar je najvišja raven po letu 2011. Ford je tako ostal druga najbolje prodajana avtomobilska znamka v Evropi. Več kot polovica Fordovih vozil, prodanih v lanskem letu, so bili povsem novi ali znatno prenovljeni modeli, ki so na trg prišli po koncu leta 2012, ko je Ford objavil svoj načrt za hitrejše uvajanje novih vozil v Evropi.
Prodaja fieste - Fordovega najbolje prodajanega modela - se je lani povečala za več kot pet odstotkov. Fiesta je na dobri poti, da že tretje leto zapored postane najbolje prodajani majhen avto v Evropi. Prodaja športnega terenca kuga je poskočila za 31 odstotkov, saj je bilo lansko leto prodajno najuspešnejše od uvedbe modela leta 2008.