Japonska Mazda se je naskoka na svetovni rekord na ovalu v nemškem Papenburgu lotila s tremi ekipami v treh povsem serijskih mazdah6 z dizelskim motorjem CD175. Na stezi je dosegla več rekordov, najpomembnejšega pa je osvojila tudi s pomočjo ekipe katere članica je bila tudi slovenska dirkačica Nina Jerančič. Pri Mazdi so zapisali, da je Jerančičeva kot edina ženska predstavnica med 23 tekmovalci v treh ekipah svojo nalogo opravila idealno.
Prek 221 na uro in 24 ur na stezi
Skupaj s še sedmimi kolegi v ekipi je Jerančičeva 24-urni maraton zaključila z rekordno povprečno hitrostjo 221,072 kilometra na uro, kar je najboljši rezultat doslej v kategoriji serijskih avtomobilov z dizelskim motorjem prostornine 2,0 do 2,5 litra s stoječim startom. Dosedanju rekord za serijske avtomobile z dizelskim motorjem je bil 209,824 kilometrov na uro. Vsaka od treh Mazd je obenem postavila tudi več drugih hitrostnih rekordov na različne razdalje ali čase.
Ljubljančanka se je z bencinom zastrupila pri devetih letih
Nina Jerančič je 37-letna ljubljančanka, ki je že od otroštva zastrupljena z bencinom. Pri rosnih devetih letih je pričela tekmovati kartingu v prvenstvu Jugoslavije, tri leta kasneje se je že podala v tujino, s 15 leti pa se je na Danskem kot edina ženska med 120 moškimi v kvalifikacijah uvrstila na visoko 13. mesto. Njen talent so opazili v italijanskem karting moštvu Tony Kart v katerem so se kalili tudi sloviti dirkači Formule 1 kot so Michael Schumacher in Jarno Trulli. Z novo ekipo se je udeleževala dirk v Evropi, v ZDA in v Hong Kongu. S 16 leti starosti pa se je preizkusila še za volanom formule ford na nekaj dirkah v Avstraliji.
Na najvišji stopnički je stala 50 krat
Njena kariera se je nadaljevala v italijanskem avtomobilskem klubu ACI, kjer si je nabirala izkušnje za volanom formule renault campus, tako kot dirkača formule 1 Ralf Schumacher in Jacques Villeneuve. Kasneje pa je nabirala izkušnje še v angleškem moštvu AEM s formulo lotus, za Jolly klub pa v turističnem razredu. Za volan GT avtov se je usedla v porschejevem supercupu v Zeltwegu, med leti 2004 in 2007 pa je tekmovala v prvenstvu ferrari challenge. V svoji karieri je osvojila 50 mednarodnih zmag in še štiri naslove prvaka v kartingu na domačem asfaltu. Sočasno se je preizkusila kot športna novinarka na slovenski komercialni televiziji.
Pisane ekipe, menjave voznikov vsako uro in pol
Mazda se je na hitrostni preizkus pripravila z zelo pisanimi ekipami. V vsaki je bil vsaj en profesionalni dirkač ter novinarji in avtomobilski zanesenjaki izbrani z mazdinim natečajem v Nemčiji tekom poletja. Vozila so v 24 urah prepeljala po več kot 5.300 kilometrov, vozniki pa so se za volanom izmenjavali na poldrugo uro in pri tem s polnim plinom prevozili čez 300 kilometrov. Pri tem niso smeli voziti v zavetrju, hkrati pa so morali z izredno natančnostjo slediti paraboličnim zavojem na koncu ovala, da pri tem ne bi izgubljali hitrosti. Dodatno nevarnost je predstavljal občasno močan veter, možen nalet živali in nevihta tik pred koncem.