Avto

Volkswagnu (še) ne diši Fiat

V Volkswagnu so na govorice, da razmišljajo o delnem ali celotnem prevzemu italijansko-ameriškega avtomobilskega konkurenta Fiat Chrysler, poudarili, da trenutno nimajo v načrtu nobenega prevzema ali združitve

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

18.07.2014 08:56
Čas branja: 1 min

"Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen razmišlja o delnem ali celotnem prevzemu italijansko-ameriškega avtomobilskega konkurenta Fiat Chrysler," je z mastnimi črkami zapisal nemški mesečnik Manager Magazin. Pogovori med ključnimi delničarji avtomobilskih družb naj bi že stekli, so ob tem še dodali. Tako Volkswagen kot tudi Fiat sta pisanje oziroma namere zanikala.

volkswagen-stavba-bl.1405609615.jpg.n.600px.jpg

"Med ključnim delničarjem Volkswagna Ferdinandom Piechom ter osrednjima delničarjema Fiata, družinama Elkann in Agnelli, je bilo že več različnih pogovorov," je med drugim zapisal Manager Magazin. Mesečnik naj bi namreč razpolagal z informacijami virov iz Fiata, ki pravijo, da se želi italijanska avtomobilska družba v prihodnje osredotočiti na znamko športnih vozil Ferrari.

Oboji zatrdili, da ni bilo nobenih pogovorov

Volkswagen je v preteklosti sicer že večkrat izrazil zanimanje za nakup znamk Alfa Romeo in Ferrari, tokrat pa naj bi po pisanju revije v prvi vrsti razmišljal predvsem o nakupu znamke Chrysler. Ne v Volkswagnu ne v Fiatu teh informacij sprva niso želeli komentirati, pozneje pa so oboji zatrdili, da ne držijo. Da ni bilo nobenih tovrstnih pogovorov, so zatrdili tudi v Fiatu. Na pisanje pa se je odzvala borza, saj je Volkswagen izgubil dva odstotka, Fiat Chrysler pa je toliko pridobil.

Volkswagen tepejo visoki razvojni stroški

V Volkswagnu so sicer poudarili, da trenutno nimajo v načrtu nobenega prevzema ali združitve. "Osredotočamo se na krepitev učinkovitosti celotne skupine," so opisali svoje aktualne dejavnosti. Volkswagen želi namreč do leta 2017 privarčevati pet milijard evrov in delež dobička približati ravni konkurenčne Toyote, zdaj jih namreč tarejo visoki razvojni stroški ter veliko število modelov. Od leta 2010 so stroški za razvoj pri njih narasli za kar 80 odstotkov. Med mogočimi ukrepi so tako omenili manjšanje števila modelov, odpovedali bi se predvsem nedobičkonosnim. Med temi naj bi bile predvsem kabrioletske izvedbe vozil.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.