Če ste naveličani plavanja v morju sive pločevine in iščete nekaj posebnega, potem bo morda Citroën C4 cactus pravi za vas. Na zunaj je povsem drugačen od do že zdaj videnega, ob njem se čudi in nelagodno počuti tudi samosvoj Nissan juke, da Opla mokke, Peugeota 2008 in Renaulta capturja ne omenjamo.
Bržkone največja posebnost cactusa, ki tudi takoj pade v oči, so v karoserijo integrirani zaščitni elementi - na voljo bodo v štirih različnih barvah. Ti so narejeni iz termoplastičnega poliuretana, opazimo pa jih pod žarometi, na zadku in na bokih, kjer še posebej prav pridejo v nakupovalnih centrih, saj avto ščitijo pred morebitnimi blažjimi udarci in praskami. Trpežna guma ob tem vozilu daje samosvoj značaj, AirBump bo skorajda vsak želel potipati in preizkusiti.
Slovenski uvoznik bo posebneža z vstopnim bencinskim motorjem s 60 kilovati ponujal od 13.900 evrov naprej, dizel bo slabe tri tisočake dražji, najbolje opremljen pa bo stal dobrih 20 tisočakov. Cactusa smo sicer že opazili na slovenskih cestah in pred salonom enega izmed trgovcev, kjer ob njem ni manjkalo radovednežev.
C4 cactus bo sicer na voljo s tremi bencinskimi in dvema dizelskim motorjema, v dolžino meri 4,16 metra ter tehta dobro tono. V prtljažnik je moč spraviti 384 litrov prtljage, s podiranjem zadnje klopi dobimo 1.170 litrov prostora. Tudi v notranjosti je C4 cactus samosvoj in poseben, na kar kažejo že vratne kljuke, namesto klasičnih merilnikov je pred voznikom zaslon, armaturna plošča, prednji sedeži pa so (lahko) podobni udobni klopi.
Foto: Matej Kačič, Citroën, Netcarshow
Zakaj je C4 cactus poseben?