Avto

Prvi milijon v 19, zadnji v le dveh letih

Korejski Hyundai je od leta 1977 v Evropi prodal šest milijonov vozil, prodaja zadnja leta skokovito raste

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.03.2014 12:40
Čas branja: 1 min

Korejski Hyundai je v Evropo zapeljal daljnega leta 1977 in si počasi utiral pot do evropskih kupcev. Iz poceni, tudi cenene tuje znamke je v zadnjih letih prerasel v proizvajalca kakovostnih in tehnično naprednih vozil z evropsko proizvodnjo na Češkem in v Turčiji.

Hyundai-paleta.1395833815.jpg.s.600px.jpg
Aktualna hyundaijeva paleta vozil na evropskem trgu.

V Evropo je vložil tri milijarde evrov

Rast povpraševanja po vozilih Hyundai je bila podprta z naložbami v lastno infrastrukturo v Evropi. Tako je Hyundai v lastne kapacitete vložil več kot 3 milijarde evrov. Vse v želji, da se čim bolj približa potrebam in željam evropskih kupcev. Uspeh začrtane strategije po proizvodnji vozil v Evropi za Evropo se kaže v številkah: 95 odstotkov vseh prodanih Hyundaijevih vozil v Evropi je zasnovanih in razvitih v evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, 90 odstotkov vozil pa prihaja iz proizvodnih linij Hyundaijevih lastnih tovarn na Češkem in v Turčiji. Češka tovarna letno izdela 300 tisoč vozil, turška pa 200 tisoč. Od leta 2012 je v Hyundaijevih tovarnah in v povezanih dejavnostih našlo zaposlitev več kot 152.000 ljudi.

Do leta 2018 kar 22 novih modelov in različic

Rasti še ni konec, pravijo v Hyundaiju. V naslednjih štirih letih bo znamka v Evropi predstavila 22 novih modelov in različic s ciljem doseči petodstotni tržni delež do leta 2020.

Ključni poslovni mejniki:



1977: uvoz prvega Hyundaija v Evropo



1997: prva Hyundaijeva tovarna zunaj Koreje, zgrajena v Izmitu v Turčiji



2000: ustanovitev Hyundai Motor Europe



2003: otvoritev R&D in Design centra v nemškem Rüsselsheimu



2006: otvoritev evropske Hyundaijeve centrale Hyundai Motor Europe v Offenbachu, Nemčija



2008: prvi i30 iz proizvodnih linij Hyundaijeve češke tovarne v Nošovicah



2013: otvoritev Hyundaijeve testne baze v nemškem Nürburgringu, ustanovitev in otvoritev Hyundai Motorsport v nemškem Alzenauu, investicija 508 milijonov evrov v evropsko proizvodnjo i10 nove generacije

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.