Oplov 1.544 kvadratnih metrov velik razstavni prostor na avtosalonu v Ženevi je bil vsestransko visokotehnološki. Črn sijoči stekleni pod je bil obsijan s številnimi reflektorji, Oplova vozila in najnovejše tehnologije pa so bile prikazane na 36 metrov širokem video zidu visoke ločljivosti, sestavljenem iz milijon LED diod. Obiskovalci so podrobnosti o delovanju sistemov OnStar in IntelliLink spoznali na posebnih terminalih, prek katerih so postali del dogajanja na avtomobilskem salonu.
Približno 300 ljubiteljev Opla se je namreč na razstavnem prostoru fotografiralo, njihove fotografije pa so bile prikazane na multimedijskem zaslonu. Tudi predsednik Opla Karl-Thomas Neumann je bil interaktiven. Nastop Opla na avtomobilskem salonu v Ženevi je predstavil vsem, ki ga sledijo na Twitterju. Ob tem pa je bil njegov pogled na dogajanje na salonu zajet z večpredstavnostnimi očali Google Glass in predvajan v živo.
Zaradi vseh inovacij, ki jih je namenil obiskovalcem, so Oplu podelili posebno priznanje Creativity Award. Združenje CPG vsako leto v Ženevi pritegne k sodelovanju strokovnjake za komunikologijo, ki sestavijo žirijo, kateri predseduje Benjamin Feijo. Po obhodu razstavnih prostorov podajo strokovnjaki končno oceno in izberejo znamko, ki najbolj zadovolji številna zahtevna merila. Letos, ko so izbirali že enajstič, jih je najbolj prepričal Opel.
Ta je na ženevskem avtosalonu s svojimi avtomobili, tehnologijami, predstavitvijo in osebjem pustil pozitiven vtis. Prevladujoča tema njihovega razstavnega prostora je bila povezljivost. Nemški avtomobilski izdelovalec je z informacijsko zabavnim sistemom IntelliLink v svojih avtomobilih vodilni na trgu, leta 2015 pa bo v Evropi v ponudbo vpeljal vsestranske storitve sistema OnStar. Gre za vodilno znamko rešitev za varno in brezhibno povezavo, dodano vrednost dosedanjim mobilnim storitvam in najbolj napredno informacijsko tehnologijo.
Oplov nastop na avtomobilskem salonu ni bil deležen le velike pozornosti med obiskovalci, saj je pritegnil tudi entuziaste na socialnih omrežjih. Mednarodna spletna skupnost je namreč poslala kar 8500 twittov na #Opelgeneva in 26 objavljenih videov iz avtomobilskega salona v Ženevi je v nekaj dneh zabeležilo približno 90.000 vpogledov.