Avto

V for Victory*

Nemška modna diva Franziska Knuppe je tokrat soj žarometov prepustila novi zvezdi. V središču pozornosti sredi bavarske prestolnice je bil namreč Mercedes razreda V, ki cilja na zmago pri družinah, športno aktivnih in poslovnežih

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

31.01.2014 03:10
Čas branja: 4 min

IMG_0297

München, srce Bavarske, so nekoliko neobičajno preplavile trikrake zvezde, ki sicer domujejo v Stuttgartu. Mesto je bilo namreč prepolno črnih potniških večnamenskih vozil viano, ki so tekom popoldneva množice z vsega sveta vozile v Olympiahalle. Napetost tam so dvigovale mične hostese, znani obrazi iz sveta mode in zabave, notranje zelo sodobni, razkošni in prilagodljivi še zamaskirani kombiji ter pestre delavnice, kjer je Mercedes predstavljal najsodobnejše tehnologije, vgrajene v njihovo novo zvezdo - razred V.

IMG_0142

Naslednik večnamenskega in po svetu sila uspešnega modela viano - tega denimo srečate na letališčih, v taksi službah, pred hoteli, pri velikih družinah, v raznih podjetjih... - nas je dražil pod pokrivalom, zapisi glede njega so bili namreč skromni in fotografije niso ušle izpod nadzora. In zakaj München, ne Stuttgart, smo se spraševali, saj je znano, da je tukaj kralj BMW. Provokacija? Deloma zagotovo.

IMG_0179

Dieter Zetsche, prvi mož Mercedesa, je namreč zadovoljen prišel konkurentom v njihov dom pokazat, česa nimajo v svoji ponudbi. Mercedes je sicer najhitreje rastoča premijska znamka in se ponaša z najmlajšo paleto modelov med neposrednimi tekmeci. Razredu osebnih vozil C, E in S se je zdaj pridružil še razred V, ki je palico med večnamenskimi vozili dvignil nivo višje. Združuje namreč najboljše iz dveh svetov: funkcionalnost običajnega kombija in tipične karakteristike Mercedesovih osebnih vozil. Takšna vozila pogosto služijo kot vizitka podjetja, saj so neredko prvi stik s strankami in poslovnimi partnerji.

13C1086_05

Za Mercedes je razred V zelo pomemben, v posodobitev španske tovarne pa so vložili 200 milijonov evrov. "Mercedes V ni samo kvalitetno izdelan, je tudi lep, kar je pri večnamenskih vozilih prej izjema kot pravilo," je dodal Zetsche. Vozilo ob tem odlikujejo še razkošna in sodobno opremljena notranjost, ki spominja na tisto iz razreda C, po želji naravnanost k družinam, aktivnim posameznikom ali poslovnežem ter obilica najsodobnejše tehnologije, ki so jo pred časom vsadili v novi razred S. Novinca ob tem odlikujejo tudi številni varnostni elementi ter varčni motorji. "Zaradi vsega tega si zasluži, da ga postavimo v Mercedesovo abecedo. Tudi ustanovitelj podjetja Carl Benz bi najbrž vozil razred V, saj je imel pet otrok," je zaključil Zetsche.

IMG_0202

IMG_0212

IMG_0220

IMG_0256

IMG_0232

Zastor se je končno dvignil in razred V se je pokazal svetovni javnosti, Zetsche in ekipa pa so se z velikim nasmeškom nastavljali fotoaparatom. Kako tudi ne, Mercedes V je dobil privlačen videz s prepoznavno hišno podobo, kakršna krasi osebna vozila, na njihovi ravni pa naj bi bila tudi vozniška izkušnja. Zbogom torej občutek, da voziš okorno veliko škatlo, parkiranje manj veščim pa bo olajšal zmogljiv elektronski pomočnik. V notranjosti razred V na 490, 514 ali 537 centimetrih dolžine in 1,88 metra višine (uporabnost v parkirnih hišah) ponuja prostor za do osem ljudi, tri motorje, nove dimenzije udobja in veliko opcijskih dodatkov, ki bodo vsako posamezno vozilo lahko individualizirali do te mere, da bo zadovoljil širok spekter kupcev.

IMG_0259

IMG_0261

IMG_0272

Razred V bo tako privlačen za družine (ti bodo cenili notranje ozvočenje, ki olajša komunikacijo med ljudmi v vozilu, prilagodljivost prtljažnega prostora ter pametno klimo), ljudi, ki potrebujejo prostorno notranjost za svoje prostočasne dejavnosti (deljeno in elektronsko podprto odpiranje zadnjega stekla in prtljažnih vrat, zadnja klop, ki se preprosto spremeni v posteljo) ali pa za raznorazne poslovne aktivnosti (luksuzni posamični sedeži, pisarniška miza...).

IMG_0267

IMG_0274

V notranjosti ob tem najdemo udobne in razkošne sedeže ter obilico prostora. Že predhodnik se je na naši poti do Munchna izkazal za prostornega, novi razred V pa gre še korak dlje. K boljši vozniški izkušnji opcijsko pripomorejo tudi različne nastavitve delovanja vozila (economy, comfort, sport in manual), ki posežejo v vzmetenje, odzivnost pedala za plin, delovanje avtomatskega menjalnika in motorja. Za upravljanje sistemov v vozilu, navigacijo, zabavo,... poskrbi 7- ali 8,4-palčni osrednji zaslon, ki mu ukazujemo s pomočjo touchpada - tablice, kakršno poznamo iz C in S razreda.

13C1359_039

13C1086_02

13C1359_036

13C1359_055

13C1359_065

Razvojniki so se pohvalili, da je v Mercedes V vgrajenih 11 inovativnih tehnologij, ki olajšajo vožnjo in izboljšajo varnost. Sistemi vključujejo kamere, radarje in ultrazvočne senzorje, kar je Mercedes v razredu E in S poimenoval z Intelligent Drive. V standardni opremi je tako pomočnik pri vožnji v močnem vetru, ki ob nenadnih in močnih sunkih poskrbi za stabilizacijo vozila s pomočjo ESP sistema - sliši se idealno za Vipavsko dolino. Serijski je tudi opozorilnik za utrujenost in nepozornost voznika, opcijsko pa je na voljo parkirni pomočnik. Ta spravi razred V v luknjo, ki je za vsaj meter daljša od dolžine vozila, voznik zgolj pritiska na plin in zavoro.

IMG_0143

IMG_0198

IMG_0193

Za lažji pregled nad dogajanjem lahko poskrbi tudi 360-stopinjska kamera, ki na osrednjem prikazovalniku prikazuje sliko v ptičji perspektivi. Sistem Distronic plus samodejno uravnava hitrost na vozilo pred vami, tukaj je tudi sistem za preprečevanje trkov, sistem za prepoznavanje znakov, opozorilnik pred vozili v mrtvem kotu, pomočnik za vztrajanje na voznem pasu, pametne LED luči in pomočnik za dolge luči. Precej sistemov je prvič na voljo v tem segmentu vozil.

IMG_0107

Razred V pod motornim pokrovom prinaša "zmogljivost šestvaljnika s porabo štirivaljnika". Vanj tako vgrajujejo 2,1-litrski štirivaljni turbodizel, ki je znan iz razredov A do S, ter je nekoliko dodelan za potrebe večnamenskega vozila. Osnovna različica V 200 zmore 100 kW (136 KM) in 330 Nm navora, močnejša V 220 CDI pa 120 kW (163 KM) in 380 Nm navora. Kombinirana poraba s tem motorjem naj bi dosegla 5,7 litra na sto kilometrov, kar je dva litra manj kot pri predhodniku. Euro 6 motor v zrak spusti 149 gramov škodljivih emisij na kilometer. Na vrhu ponudbe je V 250 BlueTEC, ki zmore 140 kW (190 KM) ter 440 Nm navora. Moč je takšna kot pri trilitrskem šestvaljniku. Poraba naj bi znašala šest litrov na sto kilometrov, kar je 28 odstotkov manj kot pri predhodniku, zmogljivosti pa so praktično enake. Pogon je speljan na zadnji kolesni par.

IMG_0315

IMG_0318

IMG_0288

Mercedes bo razred V začel prodajati z majem, v Nemčiji se bodo cene začele pri 42.900 evrov. Prodaja pri nas steče junija, cene naj bi bile glede na viana višje za dva odstotka, a novinec ponuja več opreme. Lani so jih pri nas prodali 23. In še za Slovenijo pomembna stvar: nos Mercedesa V je dovolj nizek, da bo zanj potrebna cenejša vinjeta. Čista zmaga.

IMG_0103

13C1358_122

13C1358_037

13C1360_092

* - V za zmago

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

02.03.2015
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 2

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje