Več kot milijarda vloženih evrov, pompozna predstavitev in velika pričakovanja matičnega Mercedes-Benza so spremljali superluksuzno znamko Maybach ob njeni ponovni oživitvi leta 2003. Več kot pol milijona evrov vredna modela 57 in 62 so na ženevskem avtosalonu postavili povsem ob bok Rolls-Royce phantomu, na drugem koncu dvorane pa je na Maybacha prežal še en tekmec, Bentley arnage.
Maybach naj bi bil kralj vseh kraljev, a se je kmalu pokazalo, da bo zgolj kraljevič. V enajstih leta svojega obstoja je Mercedes namreč prodal manj kot tri tisoč primerkov, kar je manj, kot je Rolls-Royce prodal samo lani. Ta je sicer v lasti nemškega BMW in ker je Bentley v lasti Volkswagna, se v Stuttgartu niso predali.
Uspešen nastop nove S klase jih je spodbodel k oživitvi kultnega imena Maybach. Ime bodo uporabili pri za okoli 40 centimetrov dodatno podaljšani verziji modela S, ki bo pozicionirana nad najboljšim modelom S600 in nad vsemi AMG verzijami, pri katerih se je špekuliralo tudi o imenu Pullman. Maybach bo tako četrta od predvidenih petih različic Mercedesove serije S (standardni, s podaljšano medosno razdaljo, prihajajoči kupe, možen kabriolet).
Superluksuzna verzija S600 oziroma novi Maybach bodo najbrž poganjali V8 in V12 motorji, skupaj z zelo zmogljivo biturbo V12 različico s 523 "konji". Notranjost bo seveda prestižna in nabita z vso sodobno elektroniko, novi Maybach pa bo predstavljen novembra 2014 na kitajskem avtosalonu. Konkurenca RR ghostu in Bentleyu mulsanne bo stala od 200 tisoč evrov naprej, pri nas pa bo zaradi dajatev skoraj enkrat dražja.