Bolje pozno kot nikoli, bi lahko rekli pri Renaultu ob poznem vstopu na Kitajski trg, kar so zapečatili z milijardnim vložkom in paktom z družbo Dongfeng. Zdaj želi Renault tam nekoliko pohiteti in vzpostaviti okoli triodstotni tržni delež, pri tem naj bi izkoristili tudi svoj ugled v Formuli 1 in zavezništvo z Nissanom. Letno bi tam rad prodali pol milijona vozil.
Francozi bodo v lovljenju načrtov razširili svojo ponudbo modelov, Kitajce pa naj bi med drugim prepričali tudi s skoraj premijskim športnim terencem. Tega naj bi do leta 2016 pripravili skupaj z Dongfengom, ki že ima skupne projekte z Nissanom. Z lokalno proizvodnjo vozila v rastočem segmentu SUV vozil Renault pričakuje, da bo presegel osemodstotno povprečno rast prodaje vozil na Kitajskem v prihodnjih treh letih. Rast tam se bo upočasnila, trenutna stopnja rasti namreč znaša 13,5 odstotka. Ob tem naj bi povečali tudi število prodajnih mest za 28, trenutno jih imajo 92.
Renault je na Kitajskem zdaj znan predvsem po moštvu in uspehih v Formuli 1 pred leti ter motorno in tehnično podporo zmagovalnemu moštvu zadnjih nekaj sezon. Letos je sicer na trgu predstavil križanca capturja, že nekaj let ima v ponudbi model koleos.