Slovenija in Slovenci igramo pomembno vlogo v avtoindustriji. Naši dobavitelji z izdelavo delov letno ustvarijo prek tri milijarde evrov prihodkov. V vrhove pa se znajo prebiti tudi posamezniki. Kako je to uspelo in koliko časa je za to potreboval Ljubljančan Tom Fux?
V vrhove svetovne avtoindustrije se prebijajo tudi ženske; Mary Barry je prva dama na vrhu General Motorsa, Chica Kako iz Lexusa pa je prva vodja razvoja pri avto proizvajalcu, kako se znajde v moškem svetu tehnike?
Slovenski policisti se v teh dneh ukvarjajo predvsem s pnevmatikami. Ko so podlegli medijskim pritiskom na kitajske pnevmatike Goodride, so se lotili še manj znane znamke Lassa. Da niso tako slabe, so ugotovili forenziki. »Premalo so jih napolnili,« je bila njihova diagnoza.
Avtoposel medtem teče naprej, sicer nekoliko upočasnjeno. Kriza daje proizvajalcem krila in predvsem veliko zanimivih idej. Denimo kako v fiata 500 spraviti sedem sedežev, prek le prednjih koles krotiti 270 konjičev in kako že znana modela pripraviti na zaostrene razmere na trgu.
Naš bralec je v Šenčurju pri Kranju ujel še delno zamaskirani BMW M4 coupe, kaj pa ta bavarski športnik obljublja, smo uradno izvedeli že nekaj dni kasneje.
Ste zamudili moje prejšnje pismo?
Če še niste prijavljeni na moje pismo - prijavite se in naslednje pismo boste prejeli prihodnji petek v e-poštni nabiralnik. Zagotovite si pregled avto panoge na enem mestu, delite ga tudi s prijatelji, sodelavci,... Prijavite se tu!
Prijeten vikend Vam želim
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si