Avto

Prtljažnik 'za pol Vatikana'

Pri Hondi so letos z zanimanjem spremljali tekmovanje za največji prtljažnik v razredu, kjer je njihov adut civic. Ko se je boj za stopničke zdel odločen, so z nasmeškom pripeljali civica tourer in s 624 litri zaprli usta konkurenci

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.12.2013 11:56
Čas branja: 4 min

Če za svoje družinske, prostočasovne, poslovne, službene ali morda kakšne druge potrebe potrebujete avto kompaktnih (golfovih) mer s karseda velikim in prilagodljivim prtljažnim prostorom, ste letos postavljeni pred težko odločitev: katerega izbrati? Na trgu se je namreč znašlo kar nekaj novincev, ki vam ob všečni zunanji podobi, kvaliteti, dobrih voznih lastnostih, pestri motorni paleti in bogati opremi ponujajo pravi prtljažni raj.

IMG_5813

A ko odločajo litri, je na vrhu prostor le za enega, že povsem razdeljene karte pa je zdaj premešala Honda civic tourer. V prvem karavanskem civicu po dolgih desetletjih je namreč "za pol Vatikana" prostora, s tržnice bi denimo lahko odpeljali za ta razred rekordnih 2.873 pomaranč. To je 65 pomaranč več, kot jih lahko naložimo v Škodino octavio combi (610 litrov), 87 več, kot jih ponuja zadek novega VW golfa variant (605 litrov), 170 več od količine pomaranč, ki jo lahko pospravimo v nahrbtnik še svežega Seata leona ST (587 litrov) in kar 433 pomaranč več, kot bi jih lahko naložili za zadnje sedeže Toyote auris touring sports (530 litrov). Honda civic tourer tako že v osnovi ponuja ogromno prostora, s podiranjem zadnje klopi se poveča na 1.688 litrov in če vam tudi to ni dovolj, si omislite kombi ali kar tovornjak.

IMG_5944

IMG_5947

IMG_5966

Po ulicah prometno samosvojega in bliskovitega ter s turisti in pločevino zelo natrpanega Rima bi se slednja izkazala za dokaj nepraktičnega, civic tourer pa se je zaradi svojih kompaktnih mer uspešno spopadal za svoj košček asfalta italijanske prestolnice med skuterji, malimi Fiati in Smarti. Formula novega razrednega prvaka je sicer preprosta: za osnovo vzemi svežo, unikatno in drzno oblikovano petvratno kombilimuzino, ohrani širino (177 cm), približno višino (148 cm) in medosno razdaljo (260,5 cm) ter jo podaljšaj za 23,5 centimetra na 452 centimetrov. Voila, drugačen, všečen in prostoren karavan za družine ali pare v zrelih letih z aktivnim življenjskim slogom je pripravljen! Pri nas bo na voljo v začetku februarja, po vsej verjetnosti pa bo za okoli tisočaka dražji od petvratnega civica - kar pomeni da bo stal približno 19 tisočakov.

Če petvratni civic na zunaj deluje zelo futuristično, je karavan bolj umirjen, a vseeno dovolj poseben, pogumen, športen in drugačen od konkurence. Da tudi zato hitro pade v oči mimoidočih in mimovozečih, je bilo kaj kmalu jasno.

Navzgor obrnjen palec rimskega vojščaka ob Koloseju, pogledovanje ljudi na Garibaldijevem trgu, pohvala voznika turističnega avtobusa in vodiča ob bivšem hipodromu Circus Maximus, prodajalca vstopnic za ogled bazilike Svetega Petra, navdušeno fotografiranje dveh kitajskih turistov ter dobrohotnost in radovednost policistov ob postanku pred Vatikanom in spomenikom Viktorja Emanuela pa so le še potrdile naš prvi vtis: v Evropi razvit in narejen avto je kot celota eleganten, tudi športen, spredaj drugačen, zadaj pa lep, vpadljiv in še kako praktičen.

IMG_5791

IMG_5986

IMG_6005

IMG_6017

IMG_6061

Slednje še poudari možnost navpičnega zlaganja sedalnega dela zadnjih sedežev, kar denimo omogoča preprost transport dveh koles za prvimi sedeži. To rešitev smo sicer že videli pri jazzu in petvratnem civicu, zanimivo pa je, da v industriji še nismo videli posnemovalcev.

IMG_5841

057 CIVIC TOURER INTERIOR

Velik prtljažni prostor brez dvojnega dna sicer ponuja 507 litrov, kar je dovolj za štiri velike kovčke, še dva manjša (117 litrov) pa lahko spravimo pod pokrov v dno prtljažnika. Tam je običajno nameščena rezervna pnevmatika - set za popravilo je pospravljen v priročen prostorček, kjer ima svoje mesto tudi prtljažni rolo - svoj del prostora pa je odstopil tudi rezervoar za gorivo. Ta je premeščen pod prednje sedeže, k večji čistoči prtljažnika pa bo pripomoglo posebno blago za lažje čiščenje.

060 CIVIC TOURER INTERIOR

IMG_6076

IMG_6081

Pod motornim pokrovom sta za zdaj dva že znana motorja, bencinsko ponudbo predstavlja 1,8-litrski i-VTEC s 104 kW (142 KM), dizelsko pa 1,6-litrski i-DTEC z 88 kW (120 KM), ki ponuja 300 Nm navora in v zrak spusti 99 gramov CO2. Po njem naj bi poseglo 80 odstotkov slovenskih kupcev, na ulicah velemesta pa se je odlikoval s prožnostjo, zmogljivostmi in tudi porabo. Slednja je pri povsem mestnem in dinamičnem ciklu znašala 5,9 litra goriva na sto prevoženih kilometrov, po besedah enega izmed Hoindinih inženirjev pa se da z umirjeno vožnjo izven mesta doseči tudi deklarirano povprečno porabo 3,8 litra. Do stotice sicer pospeši v 10,1 sekunde ter doseže 195 km/h.

Za 15 km/h in skoraj sekundo je zmogljivejši bencinar, ki pri tem kombinirano porabi 6,2 litra. Z vožnjo po predmestju in obrobju Rima je spil 7,6 litra, v spodnjem območju vrtljajev je bil uglajen in ravno še dovolj prožen, z "navitostjo" se sicer ni izkazal, a je po potrebi vseeno spodobno vlekel. Pri obeh primerkih je treba pohvaliti menjalnik, ki je s svojimi natančnimi gibi prepričljiv in omogoča lahkotno in suvereno pretikanje. Civic tourer je znotraj tak kot petvratni, torej z mešanico klasike in naprednim prikazom spominja na vesoljsko ladjo. Prostornost na zadnji klopi je spodobna, pohvalimo pa lahko preglednost vozila nazaj.

047 CIVIC TOURER INTERIOR

049 CIVIC TOURER INTERIOR

Vozilo je posebno tudi zaradi novega adaptivnega sistema vzmetenja na zadnji osi (ADS). Inženirji so s tem omogočili samodejno prilagajanje trdote na zadnjih blažilnikih in prilagajanje oddaljenosti karoserije od vozne podlage glede na način vožnje in obtežitve vozila. Program s pritiskom na tipko na sredinski konzoli in indikatorjem na osrednjem zaslonu ponuja tri režime, normal, comfort in dynamic, pri slednji je bilo vozilo trše in se je skozi ovinke manj nagibalo, v komfortnem načinu pa je spodobno požiralo luknje in neravnine slabih podeželskih cest.

Civic tourer ponuja tudi veliko všite varnosti in osem asistenčnih sistemov. V mestu (pri hitrostih nižjih od 32 km/h) se izkaže samodejno zaviranje v sili oziroma opozorilnik pred naletom, v Rimu nam je še kako prav prišel opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, ki je učinkovito preprečil marsikatero bližnje srečanje z drugimi vozili. Premore tudi opozorilnik pred nenadno spremembo voznega pasu, deluje morda za odtenek predobro in smo zato "piskača" v mestu kaj hitro izklopili. Prepoznavanje znakov deluje dobro, sistem je tako ob pogosto nerazumno postavljenih znakih pri nas sila uporaben, avtomobil samodejno preklaplja med dolgimi lučmi, zaznava pa tudi promet okoli zadka, kar je denimo uporabno ob vzvratnem zavijanju na glavno cesto.

IMG_5957

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Manager
Manager Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o)...

Preberite tudi:

22.01.2014
16.11.2014
06.10.2015
FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 1

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.