Avto

Dostavniki se ponovno množijo na naših cestah

Prodaja dostavnih avtov zadnja tri leta ponovno oživlja, kupci kupujejo predvsem nove in takrat ko jih potrebujejo

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.11.2013 10:57
Čas branja: 1 min

Trg dostavnih vozil s pregrajenim tovornim delom se je leta 2009 pri nas zrušil; iz 8.374 vozil je upadel za 40 odstotkov na dobrih pet tisočakov. "Zadnji dve leti podjetja ponovno obnavljajo vozne parke, kupujejo predvsem nove dostavnike in so nekoliko bolj racionalna kot pred krizo," pravijo trgovci.

vw_caddy.20131128104732.jpg.s.600px.jpg

Letos 12-odstotna rast glede na 2009

Številke za prvo desetmesečje letos pravijo, da smo v Sloveniji registrirali 5.637 dostavnih vozil, kar je 12 odstotkov bolje kot v celem letu 2009. Prodaja zadnjih nekaj let raste po nekaj odstotkov na leto. Nekaj je tudi izvoza, različno glede na znamko, pravijo trgovci, a rast je realna. Volkswagnov trgovec, želel je ostati neimonovan, je zadovoljen s poslom, da je znamka pred dvema letoma znižala cene. "Volkswagni so le od deset do 15 odstotkov dražji od tekmecev, pred leti je bila razlika 30 odstotna, to je bilo preveč," pravi. Prodaja predvsem nove dostavnike, caddy furgon za dobrih 15 in transporter za okoli 23 tisočakov, po rabljenih kupci ne povprašujejo. Zanimivi so le rabljeni z nekaj ali nič kilometri, ki so zaradi izpolnjevanja planov trgovcev dobila tablice. "To so sicer novi avti, ki so nekaj cenejši," dodaja.

dostavnik_dostavno_vozilo.20131128104748.jpg.c.600px.jpg

Mlada podjetja težko do posojil

Podobno opažata Darko Horvat iz Avtomerkurja, trgovec Citroëna in Rok Pirc iz Summit Motorsa, predstavnik znamke Ford. Horvat dobro prodaja predvsem dostavnike s cenami med 15 in 17 tisoč evrov, gre za modela jumpy in jumper. Opaža pa, da mlada podjetja težko ali sploh ne morejo priti do posojil, zato se obrnejo na trg starejših rabljenih vozil. Pirc opaža, da podjetja danes kupijo dostavnik, ko ga potrebujejo. le redko so nakupi skoncentrirani pred novim letom, pred zaključkom bilanc. "Kupci so racionalni, a se še vedno radi odločijo za večji avto kot ga potrebujejo," kot posebnost navaja Pirc.

dostavniki_dostavna_voz_be.20131128104803.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.