Avto

Prestopnica sedi na dveh stolih

Nova Škoda octavia

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.01.2013 22:30
Čas branja: 2 min

Zmešnjava z avtomobilskimi razredi postaja pravilo, tudi za škodo. Že prejšnja octavia je bila na pol poti do poslovnega razreda, nova mu je še bliže. Če bo njena cena ostala razred nižje, ji slava ne uide.

[A] c2a7Untitled-17.1358364161.jpg
Octavia deluje kot povečan rapid. Je skladna, ne prav razburljiva, a zelo prepoznavna. Verjamemo, da bo večini všeč.

Breme uspeha prvih dveh

Škoda ima pri octavii srečno roko in posluh lastnika Volkswagna. Leta 1996 je po dobrih 30 letih spanja spet zapeljala v svet kot avto na osnovi golfa, s ceno golfa ter z merami med golfom in passatom. Recept je bil dober, do zdaj so jih v več kot sto državah prodali 3,7 milijona.

Raztegnila se je do 4,69 metra

[A] d553Untitled-18.1358364202.jpg
Armatura in celotna notranjost prepričata s kakovostjo, prijetnimi materiali in z dobro ergonomijo, le imenitnosti je manj kot pri golfu.

Tretja octavia je zato razumljivo obljubljala veliko dobrega. Zdaj vemo, da to drži. Stoji na koncernski prilagodljivi osnovi MQB, kot golf, leon ali audi A3. Po merah je spet oziroma še bolj oddaljena od trojice, v dolžino se je raztegnila za devet centimetrov - na 469 centimetrov, v širino pa za 4,5 centimetra.

Za skoraj 11 centimetrov daljša medosna razdalja ponuja precej razkošja v potniškem prostoru - tudi zadaj prostora za kolena zlepa ne zmanjka. Poglavje zase je s 590 litri prostornine prtljažnik, ob podrtih klopeh ponudi velikanskih 1.580 litrov. Samo mislimo si lahko, kaj vse bo od junija pogoltnila karavanska različica. Kljub rasti v vse smeri je octavia shujšala za dober cent, učinki so jasni.

Znani stroji iz golfa sedme generacije

[A] 86cfUntitled-22.1358364339.gif

Octavio bodo sprva poganjali štirje turbinsko podprti bencinski in dizelski motorji z močjo od 63 (1.2 TSI) do 132 (1.8 TSI) kilovatov. Voznik jim ukazuje prek ročnega pet- ali šeststopenjskega menjalnika ter avtomatskega DSG z dvema sklopkama. Najbolj varčen je 81-kilovatni (110 konjev) 1,6- litrski motor TDI z ekotehnologijo greenline. Ta naj bi na sto kilometrov porabil le 3,4 litra dizelskega goriva, z enim polnjenjem bi tako, po Škodinih obljubah, iz Ljubljane dosegli špansko Barcelono.

Dobro leži in blaži

Octavio smo spoznavali na vijugastih in ozkih cestah v okolici mesta Faro, kjer se je dobro izkazala. V zavojih se je ceste držala kot klop, cviljenje pa smo tako lahko pripisali sopotnikom, in ne gumam. Neravnine je pobirala brez težav, dobre zmogljivosti je pokazala tudi na odprtih cestah in kot taka zlahka zadovoljila tudi bolj dinamičnega voznika.

Prijetno in urejeno okolje

Armatura in celotna notranjost sta nas prepričali s kakovostjo, s prijetnimi materiali ter z dobro ergonomijo. Radio je prežvečil razne podatkovne nosilce. Do osempalčni LCD-informacijski zaslon na dotik smo hitro obvladali, sprehod po menijih je namreč precej preprost in se ga hitro naučimo.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Varnost brez pripomb

Tudi pri varnosti, serijski in doplačilni, ni odprtih vprašanj, saj ima čehinja devet zračnih blazin in zaves, po želji pa tudi sistem za preprečevanje nenamerne menjave pasu, opozarjanje na možnost naleta s samodejnim zavornim asistentom, samodejno ustavljanje v sili pri mestnih hitrostih, funkcijo večnaletnega zaviranja, ki po trčenju samodejno še vedno ustavlja vozilo ... Za doplačilo ima denimo tudi aktivni radarski tempomat, samodejnega prečnega in bočnega parkirnega asistenta, aktivne žaromete, panoramsko streho in zagon motorja brez ključa.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

17.01.2013
11.01.2013
15.03.2013
FINANCE
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
Finance
UPRAVNE ENOTE
Andreja Rednak Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente

Najdlje se čaka v Ljubljani in Domžalah, pojdite raje v Cerknico, Litijo, Kranj

FINANCE
ESG
Vabljeni na Skazin tek leta za otroke s Challetom Salletom
ESG
Otroci otrokom
ESGPartner ali podpornik projekta Vabljeni na Skazin tek leta za otroke s Challetom Salletom
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
FINANCE
Okolje & energija
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
Okolje & energija
Odpadki
Okolje & energijaNataša Koražija Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov

Britanska vladna družba Nuclear Waste Services načrtuje gradnjo podzemnih kavern za dolgoročno odlaganje jedskih odpadkov na globini več kot tisoč metrov

FINANCE
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
Finance
Albina Kenda Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let

V grafih: kako se je zadnjih deset let spreminjala povprečna gospodarska razvitost Slovenije in kako se je primerjala denimo s sosedami, sočlanicami EU, pa še, kje v EU bo po projekcijah Mednarodnega denarnega sklada leta 2029

FINANCE
Prevozi
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
Prevozi
PrevoziJure Šujica Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko

Čeprav imajo v Evropi med osebnimi in gospodarskimi vozili več klasično kot pa električno gnanih, Maxus v Sloveniji ponuja zgolj električne lahke dostavnike, klasično gnanih pa vsaj letos gotovo ne bo.