Avto

Čustva so pri nakupu avtomobila čedalje manj pomembna

Direktor znamke Peugeot v Sloveniji Jožko Tomšič za prihodnje leto napoveduje stabilno prodajo; Slovenci pri servisu avta zahtevamo visoko kakovost

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.11.2012 22:30
Čas branja: 2 min

Peugeot Slovenija je oktobra prodajo osebnih avtov povečal za 24,5 odstotka in izenačil prodajo dostavnikov. Ali jim je to uspelo s prodajo na druge trge, direktor znamke Jožko Tomšič ni povedal. Poudarja pa, da so kupci danes vse bolj racionalni, zato jim je treba ponuditi visoko kakovost za razumno ceno.

[A] 7445Untitled-22.1352918063.jpg
Direktor znamke Peugeot v Sloveniji Jožko Tomšič opaža, da Slovenci avtomobile kupujemo vse manj čustveno, pri servisu pa zahtevamo visoko kakovost za ugodno ceno.

Peugeot ima, sodeč po statistiki registracij, dobro leto, saj je oktobra povečal prodajo osebnih vozil za 24,5 odstotka in se zavihtel na tretje mesto med znamkami. Pri dostavnih vozilih je oktobra izenačil prodajo z oktobrom lani, znamka je po statistiki registracij pa prvem mestu.

Je Peugeot našel rešitev za slab trg?

Dobra prodaja Peugeota je po naših analizah tudi plod dobre prodaje pri nas registriranih avtov na druge trge. Uradnega podatka o dejanski prodaji avtov slovenskim kupcem ni, direktor znamke Peugeot pri Peugeotu Slovenija Jožko Tomšič pa pravi, da v družbi poskrbijo za prodajo trgovcem do končnega slovenskega kupca, avtov ne izvažajo, vse drugo pa je posel trgovcev.

[A] 72cdUntitled-23.1352918094.gif

Ne glede na to, kje se vozijo peugeoti, registrirani v Sloveniji, pa je prodaja slovenskih trgovcev te znamke oktobra pošteno zrasla, v prvih 11 mesecih pa za slabih osem odstotkov zaostaja za lansko, kar je manj od upada trga.

Čustva vse manj pomembna pri nakupu

Na trgu pa Tomšič opaža, da kupci avtomobilov danes še bolj kot v preteklosti iščejo največ za svoj denar. Zanje imajo pri Peugeotu novo rešitev, 4,44 metra dolgo limuzino 301, ki z bogato opremo stane toliko kot avtomobili razreda nižje, manj kot deset tisoč evrov. »Za kupce je pmembna še celostna storitev nakupa - racionalnost oziroma investicija glede na dobljeno kakovost. Čustveni dejavniki pa so danes manj pomembni,« še dodaja Tomšič.

Psihološke cenovne meje odvisne od razreda

Psiholoških meja pri ceni avtomobilov pri kupcih peugeotov ne opaža. »Te se nanašajo na posamezne razrede, danes pa jih je zaradi zelo široke modelne ponudbe skoraj nemogoče definirati. »Model peugeot 3008 je za nekoga lahko enoprostorski družinski avto, za drugega pa mestni terenec. Percepcija vstopne cene (psihološka meja) pri omenjenem modelu je lahko za ta uporabnika povsem različna,« pojasnjuje Tomšič.

Servise še naprej žene posel

Potrjuje pa, da servis ostaja gibalo dobička pooblaščenih trgovcev. Letos namreč v primerjavi z lanskim in predlanskim letom ne opaža zmanjšanja obiska servisov, to pa pripisuje programu zvestobe Moj Peugeot, s katerim so na servise nazaj pritegnili tudi avtomobile starejših letnikov. Tudi v prihodnje stavi predvsem na prodajne in poprodajne storitve, ne le na cene avtomobilov. Od države pa pričakuje več nakupov hibridnih, električnih in drugih varčnih vozil.

Napoved za leto 2013 enake kot za letos

Za letos Tomšič v Sloveniji napoveduje registracijo 49 tisoč novih osebnih in pet tisoč lahkih dostavnikov, kar bo pomenilo 16,8-odstotni upad. V prihodnjem letu pa pričakuje rezultat, enak letošnjemu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Novice
Tukaj so odgovori, kako postati poslovno učinkovita kmetija
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.