Članki

Kmalu naprodaj Naftine hčerinske družbe

Nafta Lendava bo začela postopek prodaje družb Nafta Petrochem in Nafta varovanje
12.07.2014 09:06
Čas branja: 1 min

V prihodnjih dneh bo državna Nafta Lendava, ki se že dlje časa spopada s finančnimi težavami, objavila javni razpis za prodajo hčerinskih podjetij Nafta Petrochem in Nafta varovanje, v Dnevniku piše Sebastjan Morozov.

Višina kupnine za Nafto Petrochem, ki se ukvarja s proizvodnjo petrokemičnih lepil, formalina in drugih petrokemičnih produktov, bo odvisna tudi od tega, ali bo v kratkem zagnana tovarna metanola. Zaradi previsoke cene zemeljskega plina je tovarna metanola prenehala obratovati leta 2010.

Po zastavljenih ciljih bi morala tovarna že delovati, vendar pa se zaradi zavlačevanja slovaškega strateškega partnerja iCommodities, ki ga zastopa Eugen Hinrichs, načrti še niso uresničili.

nafta-ploscad-crpanje-bl.1376248351.jpg.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

Preberite tudi:

18.11.2014
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje
FINANCE
Manager
Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?
OGLAS
Manager
ManagerFinance PR Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih? (OGLAS)

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o) so v sodelovanju z Občino Škofja Loka, Razvojno agencijo Sora ter inštitucijami IPoP - Inštitutom za politike prostora, CIPRO Slovenija in CIPRO International, dobro leto in pol spodbujali zaposlene, da na delo pridejo trajnostno, v sklopu projekta Trata 2.1.

FINANCE
Prevozi
Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben
Prevozi
PrevoziJure Šujica Ford transit courier v novi izvedbi precej bolj prostoren in uporaben

S 25 odstotkov povečanim tovornim prostorom je prevozu tovora namenjena enaka količina prostora kot v prejšnji generaciji v številko večjem transit connectu. Dizel ostaja v ponudbi.

FINANCE
Evrska industrija se še naprej ohlaja
Finance
Krčenje se nadaljuje
Špela Mikuš Evrska industrija se še naprej ohlaja 1

Indeks PMI za predelovalne dejavnosti še kar drsi navzdol

FINANCE
Topjob
Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let
Topjob
TRG DELA
TopjobLana Dakić Po subvencijah za zaposlovanje mladih še subvencije za starejše od 30 let 1

Za vsaj enoletno zaposlitev brezposelnega, starejšega od 30 let, lahko pridobite do 8.640 evrov subvencije.

FINANCE
Manager
Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih?
OGLAS
Manager
ManagerFinance PR Zakaj upravljati trajnostno mobilnost v podjetjih? (OGLAS)

Trije največji zaposlovalci v škofjeloški industrijski coni Trata (Knauf Insulation d. o. o., LTH Castings d. o. o. in SIBO G. d. o. o) so v sodelovanju z Občino Škofja Loka, Razvojno agencijo Sora ter inštitucijami IPoP - Inštitutom za politike prostora, CIPRO Slovenija in CIPRO International, dobro leto in pol spodbujali zaposlene, da na delo pridejo trajnostno, v sklopu projekta Trata 2.1.