Yaris je najmanjši kandidat, ki se je letos uvrstil v finale v kategoriji mali službeni avto leta, saj ta Toyotin malček v dolžino meri manj kot 3,8 metra oziroma približno 20 centimetrov manj od drugih kandidatov in večine predstavnikov tega avtomobilskega razreda. Kljub temu je v notranjosti zaradi učinkovite izrabe prostora in rahlo enoprostorske zasnove podobno prostoren, prilagodljivo nrav notranjosti pa poudarja tudi vzdolžno pomična zadnja sedežna klop, zaradi katere je mogoče prostor prilagajati potrebam potnikov, ki sedijo zadaj, ali prtljage (prtljažnik v osnovi meri od 262 do 373 litrov, mogoče pa ga je povečati na 1.086 litrov).
Poleg tega so sedeži nameščeni nekaj višje, kar povečuje udobje pri vstopanju v avto in izstopanju iz njega ter izboljšuje preglednost, njihov kratek sedalni del pa med večinoma mestno vožnjo ni tako moteč. Poleg tega, da je yaris najmanjši, je letos tudi najstarejši finalist med malimi službenimi avtomobili, v izbor pa se je po novih pravilih uvrstil zaradi prenove, ki je je bil deležen v zadnjem letu. Ta je navzven komaj opazna, a se pomembne novosti skrivajo pod kožo. Yaris je namreč dobil nov štirivaljni bencinski motor s 74 kilovati oziroma 101 konjsko močjo, ki je opremljen tudi s sistemom start-stop oziroma sistemom za samodejno ugašanje motorja med krajšimi postanki (denimo pri rdeči luči na semaforju).
To pripomore k manjši porabi goriva, ki po tovarniških podatkih znaša 5,1 litra bencina na sto kilometrov, oziroma k manjšim izpustom ogljikovega dioksida (120 gramov na kilometer). Ob tem je moči dovolj, da tako motoriziran yaris dosega hitrosti do 175 kilometrov na uro in do stotice pospeši v 11,7 sekunde. Motorju lahko zamerimo nekaj večjo glasnost, kar je posledica slabše zvočne izolacije. Poleg tega se yarisu poznajo leta tudi po trdi in ne prav kakovostni plastiki ali ergonomiji, hkrati pa v nasprotju s tekmeci z leti postaja vse dražji. Kljub temu je strošek mesečnega najema zaradi majhnega upada vrednosti rabljenega vozila povsem primerljiv s stroškom sicer cenejših tekmecev.
Članek je iz šel v prilogi Financ PAL 2009